Spletni medij Siol.net je vstopil na TikTok, in sicer preko profila Lois iz Siola, ki ga poganja umetna inteligenca. Z edinstveno vsebino želijo navdušiti predvsem mlajše občinstvo.
Spletni medij Siol.net je vstopil na TikTok, in sicer preko profila Lois iz Siola, ki ga poganja umetna inteligenca. Z edinstveno vsebino želijo navdušiti predvsem mlajše občinstvo.
Siol.net želi biti v koraku s hitro spreminjajočimi se digitalnimi trendi, zato predstavljajo TikTokovo virtualno vplivnico z imenom Lois iz Siola. »Lois je mlada, energična in zanimiva osebnost, ki bo svoje poglede na svet na izviren in zabaven način delila z drugimi uporabniki TikToka. Občinstvu bo zagotavljala pomembne informacije, zabavo, pripravljala izzive, nagradne igre, redno bo poročala s terena, ob tem pa bo sodelovala z drugimi slovenskimi vplivneži in vključevala občinstvo,« so zapisali v sporočilu za javnost.
Siol.net želi biti v koraku s hitro spreminjajočimi se digitalnimi trendi, zato predstavljajo TikTokovo virtualno vplivnico z imenom Lois iz Siola. »Lois je mlada, energična in zanimiva osebnost, ki bo svoje poglede na svet na izviren in zabaven način delila z drugimi uporabniki TikToka. Občinstvu bo zagotavljala pomembne informacije, zabavo, pripravljala izzive, nagradne igre, redno bo poročala s terena, ob tem pa bo sodelovala z drugimi slovenskimi vplivneži in vključevala občinstvo,« so zapisali v sporočilu za javnost.
Nov način približevanja mlajšim
»Z inovativno uporabo umetne inteligence na TikToku želimo doseči naše mlajše ciljno občinstvo na popolnoma nov način,« je za bralce MM-a dejal Igor Gajster, direktor družbe TSmedia in dodaja: »Preden smo začeli razmišljati o profilu na TikToku, smo najprej naredili analizo bralcev našega spletnega medija Siol.net. Tako smo preverili, kdo so naši bralci, katere vsebine jih zanimajo, koliko so stari itd. Ugotovili smo, da nam manjka predvsem mlajše občinstvo, zato je bila odločitev za prisotnost na TikToku nekako logična. Posvetovali pa smo se tudi z agencijo 916HUB, ki ima že ima veliko izkušenj s TikTokom, in skupaj z njimi razvili strategijo, ki je ustrezala našim potrebam in ciljem.«
Po njegovih besedah so pri tem še ugotovili, da je TikTok v zadnjih letih prevzel predvsem mlajšo populacijo, trendi pa kažejo, da je platforma osvojila tudi starejše, od 24 in celo od 35 let dalje, zato se jim je zdel vstop na platformo še toliko bolj nujno potreben.
VIR. MM Marketing Magazin