NLB Skupina začenja četrto sezono projekta Okvir pomoči. Z njim bodo ponudili priložnost regijskim podjetjem, ki s svojimi idejami ustvarjajo boljše sledi.

NLB Skupina začenja četrto sezono projekta Okvir pomoči. Z njim bodo ponudili priložnost regijskim podjetjem, ki s svojimi idejami ustvarjajo boljše sledi.

Po uspešnih treh sezonah, v katerih je sodelovalo več sto regijskih podjetij, tokrat tako iščejo mala in srednje velika regijska podjetja, ki s svojimi idejami, inovacijami in poslovanjem naslavljajo pereča družbena vprašanja. Po njiihov besedah namreč lahko ključne izzive, s katerimi se spoprijemamo v družbi, naslovimo zgolj skupaj.

»Tokratni Okvir pomoči je namenjen regijskim zanesenjakom, vizionarjem in neomajnim optimistom, ki verjamejo v domačo regijo, v tukajšnje ljudi in, ne nazadnje, v boljšo kakovost življenja,« pravijo. V okviru projekta bodo iskali inovativna podjetja in projekte, ki izboljšujejo in bogatijo našo družbo ter rešujejo izzive, kot so denimo pretirana uporaba digitalnih tehnologij med mladimi, medvrstniško nasilje, kršenje človekovih pravic, enakost spolov, revščina, pa tudi izzive, ki jih povzročajo demenca in druge bolezni starajoče se družbe.

»ZAVEDAMO SE SVOJE ODGOVORNOSTI IN ŽELIMO BITI ZGLED«

»Trajnostni razvoj ima v NLB Skupini v zadnjih letih prav poseben pomen. Smiselno ga poskušamo vplesti v vse večji del naših aktivnosti in programov – z vsakodnevnim delovanjem, s snovanjem rešitev za stranke, skrbjo za zaposlene, s poslovnimi odločitvami in potezami. Zavedamo se svoje odgovornosti in želimo biti zgled, zato s projekti, kot je Okvir pomoči, v regiji odpiramo in spodbujamo trajnostno naravnane teme,« je ob začetku nove sezone pojasnil Blaž Brodnjak, predsednik uprave NLB. »Potem ko smo v preteklih letih zelo intenzivno naslavljali  okoljevarstveno področje, družbene teme v zadnjem obdobju

VIR: MM