Letošnji veliki finale Pesmi Evrovizije, v katerem so nastopili tudi slovenski predstavniki Joker Out s pesmijo Carpe Diem, je bil najbolje gledan v zadnjih sedmih letih, hkrati pa je ta tudi najbolje gledana oddaja letošnjega leta na TV Slovenija 1.

Letošnji veliki finale Pesmi Evrovizije, v katerem so nastopili tudi slovenski predstavniki Joker Out s pesmijo Carpe Diem, je bil najbolje gledan v zadnjih sedmih letih, hkrati pa je ta tudi najbolje gledana oddaja letošnjega leta na TV Slovenija 1.

Služba za komuniciranje RTV Slovenija
15. maj 2023 ob 14:44
Ljubljana - RTV SLO
Drugi predizbor Pesmi Evrovizije 2023 si je v četrtek, 11. maja 2023, na TV SLO 2 v povprečju ogledalo 12,3 % ali 235.100 gledalcev, starih nad 4 leta, kar v povprečju predstavlja 32 % takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je v drugem predizboru dosegel nastop naših predstavnikov Joker Out, ko je TV SLO 2 ob 21.50 v povprečju spremljalo kar 19,1 % oziroma 365.400 gledalcev.

Veliki finale Pesmi Evrovizije 2023 si je v soboto, 13. maja 2023 v povprečju ogledalo 18,0 % ali 345.000 gledalcev, starih nad 4 leta, kar v povprečju predstavlja 55 % takratnih gledalcev televizije. Tudi v velikem finalu je najvišjo gledanost dosegel nastop slovenskih predstavnikov, skupine Joker Out ob 23.07, ko je TV SLO 1 v povprečju spremljalo 23,2 % oziroma 443.500 gledalcev.



Joker Out. Foto: Sarah Louise Bennett - EBU.


Vsaj minuto kateregakoli večera Pesmi Evrovizije 2023 si je ogledalo kar 895.300 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Letošnji veliki finale Pesmi Evrovizije je bil najbolje gledan v zadnjih sedmih letih, hkrati pa je ta tudi najbolje gledana oddaja letošnjega leta na TV Slovenija 1.
Letošnjo finalno oddajo si je ogledalo za kar 100.000 gledalcev več kot leta 2018, ko smo imeli tudi predstavnika v finalu.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne