Novi Bigster je popolna novost v ponudbi, ki prinaša še več odlik znamke Dacia in zagotavlja dosegljive odlike in zmogljivosti športnih terencev segmenta C. Bolj dovršeno oblikovan v slogu, ki izpostavlja bistveno v prid čvrstosti in prostornosti, obenem pa bolj zahtevnim kupcem ponuja dvobarvno izvedbo karoserije, 48 centimetrska (19'') platišča in še več.
Novi Bigster je popolna novost v ponudbi, ki prinaša še več odlik znamke Dacia in zagotavlja dosegljive odlike in zmogljivosti športnih terencev segmenta C. Bolj dovršeno oblikovan v slogu, ki izpostavlja bistveno v prid čvrstosti in prostornosti, obenem pa bolj zahtevnim kupcem ponuja dvobarvno izvedbo karoserije, 48 centimetrska (19'') platišča in še več.
Več tehnologije z elektrificiranimi pogonskimi sklopi, 25,4 centimetrskim (10,1''palčnim) osrednjim zaslonom na dotik, digitalno instrumentno ploščo, električnim odpiranjem vrat prtljažnika itn. Več udobja z izjemno prostorno notranjostjo, sedeži z izdatno oporo, boljšo zvočno izolacijo, dvopodročno klimatsko napravo in zračniki zadaj, pomično panoramsko strešno okno, električno nastavljivim voznikovim sedežem, ter multimedijskim sistemom s šestimi zvočniki in prostorskim zvokom Arkamys 3D Sound. Ne gre pozabiti še domiselnega sistema YouClip.
Več prostora za prtljago z izjemno velikim prtljažnikom, v razmerju 40-20-40 deljivo in zložljivo zadnjo klopjo, ki omogoča prevoz daljših predmetov tudi ob štirih potnikih v vozilu. Bolj vsestranski z resničnimi zmožnostmi vožnje po terenu in za najbolj zahtevne kupce tudi pogonom na vsa štiri kolesa. Dacia z novim vozilom Bigster ostaja zvesta svojim vrednotam, saj tudi med športnimi terenci segmenta C ponuja najboljše razmerje med uporabno vrednostjo in ceno.
Že napovedano ob objavi Renaultovega strateškega načrta Renaulution januarja 2021, se Dacia, ki je vodilna znamka na evropskem trgu v segmentu B, sedaj podaja še na osvajanje segmenta C. Dacia danes predstavlja povsem novega športnega terenca segmenta C, poimenovanega Bigster. Ta pooseblja vse temeljne vrednote znamke, je bistven in hkrati kul, Eco-Smart, torej trajnosten in gospodaren, ter čvrst in doma na prostem. S tem je novi Bigster prilagojen specifičnim zahtevam stalno rastočega trga. Veliko kupcev športnih terencev segmenta C je danes zadržanih zaradi inflacije, saj bi želeli svoje vozilo zamenjati z novim, ne da bi se pri tem morali odreči udobju, zmogljivostim in prostornosti.
Denis Le Vot, glavni izvršni direktor znamke Dacia: »Od objave strateškega načrta Renaulution leta 2021 smo popolnoma posodobili tako samo znamko kot tudi njeno celostno podobo: nove barve, nov zaščitni znak, novo območje, novi prodajni saloni. Ob tem, da smo ostali zvesti samim sebi, smo znamko Dacia naredili bolj privlačno in bolj ambiciozno kot kdajkoli, a hkrati še vedno z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno. Danes Dacia z vozilom Bigster bolj kot kdajkoli izpolnjuje pričakovanja kupcev vozil segmenta C.«
Dacia se v ponudbo športnih terencev segmenta C podaja s skrbno načrtovano strategijo izdelkov. Novemu Bigster bosta sledila še dve vozili.
ZASNOVA IN OBLIKA: Z NOVIM BIGSTER DACIA DRŽI OBLJUBO
Januarja 2021 je študija Bigster Concept – za načrt Renaulution emblematično vozilo – ponazorila ambicijo znamke Dacia, da poseže tudi višje, torej med športne terence segmenta C. Bigster Concept je poosebil veliko obljubo, ki je ustvarila znatna pričakovanja. Danes je novi Bigster uresničenje vseh obljub, ki jih je takrat prinesel Bigster Concept.
David Durand, direktor oblikovanja znamke Dacia: »Z novim vozilom Bigster smo uspeli zelo zvesto slediti namenom, ki jih je izkazovala študija Bigster Concept. Bigster v največji meri izraža vrednote znamke Dacia in je zdaj njen paradni model.«
Vrednote znamke Dacia se popolnoma prilegajo zahtevam za športne terence segmenta C. Oblika novega vozila Bigster odločno poudarja njegov čvrstost in zmožnosti, da je svojim uporabnikom v oporo pri delu in družinskem življenju ter preživljanju prostega časa. Velikodušne mere poudarjajo enostavne, geometrične oblike in volumni, ki z napetimi linijami segajo naravnost v bistveno. Mogočni blatniki, ki ščitijo kolesa, ter v skrajne kote pomaknjeni žarometa spredaj in luči zadaj še dodatno okrepijo čvrsto držo vozila Bigster na cesti.
Občutek čvrstosti in močan značaj novega vozila Bigster še dodatno poudarja za športne terence značilen kompakten in pokončen prednji del. Prednji del se tudi povsem sklada s podobo znamke Dacia s široko sijajno črno masko, ki ima v sredini ikoničen zaščitni znak »Dacia link«. Izklesan pokrov motorja je vodoraven in zasnovan, da vozniku zagotavlja kar najboljšo preglednost nad cestiščem ob vozilu.Videz novega vozila Bigster sega naravnost k bistvenemu, vendar ne pozablja dodati kanec »kul« učinka, ki je prav tako del vrednot znamke in tudi pričakovanj kupcev športnih terencev segmenta C. Toda Dacia ima svojo interpretacijo, kaj je »kul«. Grafični elementi na prednjem delu, sprednjih vratih in pod registrsko tablico na zadku poskrbijo za nekaj sproščene elegantnosti. A raje, kot da bi sledili modnim težnjam k sijajno črni barvi, so oblikovalci Dacie raje izbrali kombinacijo sijajno črne in mat črne barve, saj je slednja bolj vzdržljiva in čvrsta.
Na novem vozilu Bigster se občutek čvrstosti zlije s »kul« in »eco-smart«. Zaščitni oblogi pod prednjim in zadnjim odbijačem sta izdelani iz obarvane plastike, zaradi česar sta trajnejši in odpornejši. Zaščitne obrobe, ki v celoti obdajajo vozilo – na stranicah, blatnikih in spodnjih robovih obeh odbijačev –, so izdelane iz snovi Starkle®. Dacia to snov uporablja v okviru svojega trajnostnega pristopa, saj gre za material, ki so ga ustvarili njeni inženirji in delno izvira iz recikliranih materialov. Starkle® je uporabljen v surovi, nelakirani obliki (več o tem je v nadaljevanju).
Zelo v duhu znamke Dacia, torej zelo funkcionalen novi Bigster je prilagojen okusom in navadam kupcev športnih terencev segmenta C. Novi Bigster ima serijsko lita platišča s premerom 43 cm ali 46 cm (17'' oziroma 18''), najbolje opremljena različica Journey pa ima za doplačilo lahko zelo grafično oblikovana 48 centimetrska (19-palčna) platišča. Kupci bolje opremljenih različic lahko izberejo tudi dvobarvno izvedbo karoserije s črno streho, ki skladno poudari poteze karoserije. Ta možnost je novost v ponudbi znamke. Nova je tudi kovinska indigo modra karoserijska barva. Ta je na voljo samo za Bigster, kateremu vdihne dodaten kanec elegantnosti, nakazuje njegov statusni značaj, a obenem tudi spominja na zmernost.
David Durand nadaljuje: »Pri oblikovanju notranjosti smo zelo pazili na eno poglavitnih odlik novega Vozila Bigster, njegovo izjemno notranjo prostornost. Zato smo dali prednost enostavnosti z geometričnimi potezami, ki odsevajo tiste na zunanjosti, hkrati pa smo zagotovili kakovost, kakršno kupci pričakujejo v športnih terencih segmenta C.«Znotraj novega vozila Bigster so se oblikovalci osredotočili na bistveno: prostornost, ergonomičnost in udobnost. Zelo pokončna in visoko nameščena armaturna plošča povečuje prostor za potnika spredaj.
Zaradi teženj po enostavnosti in učinkovitosti so vsi podatki o vožnji združeni na digitalni instrumentni plošči z diagonalo 18 ali 25,4 centimetra (7'' oziroma 10,1'', odvisno od različice), podatki multimedijske naprave pa so prikazani na osrednjem zaslonu na dotik z diagonalo 25,4 centimetra (10,1''), ki je serijska v vseh različicah vozila Bigster. Elegantna zelena črta povezuje oba zaslona in tako poudarja njuno skladno umestitev na armaturni plošči.
Glede na različico ima novi Bigster eno od treh vrst osrednje konzole med prednjima sedežema: nizko, srednjo in prvikrat v modelu znamke Dacia – visoko konzolo z naslonom za roke, hlajenim predalom pod njim, indukcijski polnilnik in veliko prostora za odlaganje.
Zasnova sedežnih prevlek je bila deležna posebne skrbi in je bila osredotočena na – glede na različico – enostavnost in prijetnost (Bigster Essential in Expression), trpežnost in enostavno čiščenje (Extreme), oziroma na višjo raven udobja (Journey).
Nenazadnje, pečat znamke Dacia v obliki črke Y nakazuje povezavo med notranjostjo in zunanjostjo novega vozila Bigster.
- Znotraj je mogoče Y najti na zračnikih (v različici Extreme bakreno rjave barve) in na oblogah ročajev vrat.
- Zunaj je v obliki črke Y svetlobni pečat prednjih in zadnjih luči s svetilnimi diodami.
BISTVENO IN KUL: NAJBOLJŠE RAZMERJE MED UPORABNO VREDNOSTJO IN CENO MED ŠPORTNIMI TERENCI SEGMENTA C
Novi Bigster je novost na trgu, ki vsebuje vse bistveno, kar si kupci v tem segmentu želijo, po ceni znamke Dacia in tako ostaja zvest tržni umestitvi znamke in njenemu načelu »najboljše razmerje med uporabno vrednostjo in ceno«.
IZJEMNA NOTRANJA PROSTORNOST ZA POTNIKE IN PRTLJAGO
Novi Bigster je deležen prednosti konstrukcijske osnove CMF-B, ki je v jedru industrijske strategije znamke Dacia, in katere prilagodljivost omogoča posebno prostorno notranjost. Funkcije in zmožnosti vozila so zasnovane na ravni pričakovanj kupcev športnih terencev segmenta C, zlasti kar zadeva: zvočno udobje (akustično vetrobransko steklo, debelejša stekla, akustika motorja), končno obdelavo (nove preproge, Touch LED) in udobnost sedežev (nastavljiva ledvena opora za sovoznika, naslon klopi zadaj itn.), skupaj z dvopodročno klimatsko napravo spredaj z zračniki tudi zadaj.
Novi Bigster ima eno najprostornejših notranjosti med športnimi terenci segmenta C in tako izpolnjuje temeljna pričakovanja kupcev v tem segmentu. Novi Bigster ponuja udobno namestitev petim potnikom s prtljago.
Višina stropa nad sedali spredaj in zadaj je najizdatnejša v segmentu, kar daje posebno dobrodošel občutek prostornosti. Potniki zadaj imajo na voljo največ prostora za noge v tem segmentu, kar je še zlasti pomembno na dolgih vožnjah.
Ključna odlika za družinska potovanja je velikost prtljažnika, ki je v novem vozilu Bigster največji v tem segmentu in pod zadnjo polico meri do 667 litrov (po VDA). Še posebej dolžina in višina prtljažnega prostora postavljata nova merila za športne terence segmenta C.
OPTIMIZIRANI ASPEKTI PRAKTIČNOSTI IN PRILAGODLJIVOSTI
Novi Bigster je na voljo z vrsto pripravnih funkcij in podrobnosti, ki kupcem omogočajo kar najboljši izkoristek izjemno velikega notranjega prostora.
V razmerju 40/20/40 deljiva in zložljiva zadnja klop omogoča prevoz večjih predmetov ne da bi bilo s tem okrnjeno udobje potnikov. Kadar sta zadaj le dva potnika, je njuno udobje možno še povečati s preklopom srednjega dela hrbtnega naslona, ki tako tvori naslon za roke z dvema držaloma za kozarce in prostorom za telefon. Z zloženimi vsemi deli hrbtnega naslona zadnje klopi Bigster ponuja ravno dno prtljažnika in izjemno največjo uporabno dolžino za prevoz dolgih predmetov: 2,7 metra.
Funkcija »Easy Fold« omogoča enostavno zlaganje zadnjega naslona klopi iz prtljažnika s potegom dveh ročic na vsaki strani prtljažnika.
Gumijasta obloga dna prtljažnika je odporna, lahko jo je čistiti in je zato idealna zaščita. Kadar ni potrebna, jo je možno zviti in shraniti. Serijska je v različici Extreme, za vse ostale različice Vozila Bigster pa je na voljo za doplačilo.
Novi Bigster ima tudi YouClip, novi domiselni sistem pritrjevanja znamke Dacia. To je enostaven in bistroumen sistem za pritrjevanje širokega nabora pripomočkov na ključnih točkah v prostoru za potnike na priročen in čvrst način. Bigster je že serijsko opremljen s petimi pritrdišči sistema »YouClip«: na armaturni plošči, na sopotnikovi stranici in na zadnji strani osrednje konzole, v prtljažniku in na notranji strani prtljažnih vrat. Uporabniki lahko dodajo še dve pritrdišči zahvaljujoč podpori vzglavnikov iz programa dodatne opreme.
Pritrdišča sistema »YouClip« je možno uporabiti za držalo tabličnega računalnika, žep za drobnarije, držalo za pametni telefon z ali brez indukcijskega polnjenja, obešalnik za oblačila in domiselno napravo »tri-v-enem«, ki združuje držalo za čašo, obešalnik za torbo in prenosno svetilko. Ta naprava je serijska v Vozilu Bigster Extreme. Ves pribor, ki je združljiv s sistemom »YouClip«, je na voljo v pooblaščeni prodajni mreži Dacia.
OPREMA ZA OLAJŠANJE VSAKDANJEGA ŽIVLJENJA
Novi Bigster izpolnjuje temeljna pričakovanja kupcev športnih terencev segmenta C kar zadeva opremo, ob tem pa se osredotoča na udobje in preprostost vsakdanje uporabe in, glede na različico, ponuja veliko izbiro tako v serijski opremi kot pri opremi za doplačilo.
Vstop v Bigster olajšujeta prostoročni ključ in električno odpiranje vrat prtljažnika. Slednje je serijsko v različici Bigster Journey in na voljo za doplačilo v različici Extreme. Električno odpiranje prtljažnih vrat je možno sprožiti na tri načine: z gumbom ob lučki za osvetlitev registrske tablice, z gumbom na armaturni plošči ali z gumbom na ključu.
Novi Bigster ima v vseh različicah že serijsko vgrajen osrednji zaslon z diagonalo 25,4 centimetrov (10,1'').
Različici Bigster Essential in Expression imata vgrajen multimedijski sistem Media Display s štirimi zvočniki in brezžično povezljivostjo Apple CarPlay® / Android AutoTM.
Različici Bigster Extreme in Journey imata vgrajen multimedijski sistem Media Nav Live, ki dodatno ponuja še povezljivo navigacijo s sprotnimi informacijami o prometu in zemljevide s posodabljanjem v obdobju osmih let. Sistem Media Nav Live vključuje še zvočno napravo Arkamys 3D Sound System s šestimi zvočniki.
Za visoko raven prijetnosti vožnje ima novi Bigster že serijsko vgrajeno digitalno instrumentno ploščo z diagonalo 18 centimetra (7'') v različicah Essential in Expression oziroma 25,4 centimetra (10,1'') v različicah Extreme in Journey. Po želji prilagodljiv barvni zaslon vozniku omogoča, da izbere prikaz tistih podatkov, ki se mu zdijo najbolj uporabni.
Uporabniki novega vozila Bigster bodo cenili tudi dvopodročno klimatsko napravo z zračniki za potnike zadaj, panoramsko pomično strešno okno, brezžični polnilnik za pametne telefone itn. Ta oprema je na voljo za doplačilo ali je, glede na različico, že serijska, da lahko kupci vedno izberejo sami, kar jim ustreza.
Ergonomičnost voznikovega prostora je ključnega pomena za varnost. V različici Journey ima novi Bigster že serijsko vgrajeno električno nastavljivost višine in naklona sedeža, ter ročno nastavljivo ledveno oporo. Bigster Journey in Extreme imata v izvedenka s hibridnim pogonskim sklopom že serijsko vgrajen tudi prilagodljiv regulator hitrosti ACC (Adaptive Cruise Control), kar ustreza pričakovanjem posameznih in tudi velikih kupcev na dolgih potovanjih.
VIR: Dacia