Elon Musk oglaševanje na platformi X promovira s 50-odstotnim popustom, a pomanjkanje možnosti deljenja in počasno zbiranje oglaševalcev na platformi vzbuja dvome.

Elon Musk oglaševanje na platformi X promovira s 50-odstotnim popustom, a pomanjkanje možnosti deljenja in počasno zbiranje oglaševalcev na platformi vzbuja dvome.

Twitter se je preobrazil v »X« in tako ubral povsem novo pot, ki pomeni precejšen odmik od svoje stare identitete. Lastnik podjetja Elon Musk želi X spremeniti v »superaplikacijo«, ki bi bila podobna kitajski WeChat. Na njej bi lahko uporabniki delili različne vsebine, med drugim tudi videovsebine različnih trajanj. Pozneje naj bi platforma ponujala tudi vrsto drugih spletnih aktivnosti, med drugim tudi nakupovanje.

Za spremembo imena je torej povsem nova usmeritev, ki bo po mnenju nekaterih strokovnjakov zahtevna in draga.

Musk oglaševanje na platformi X promovira s 50-odstotnim popustom, a pomanjkanje možnosti deljenja in počasno zbiranje oglaševalcev na platformi vzbuja dvome. Takšno znižanje cen oglaševanja obrazloži tudi Muskova objava, v kateri je zapisal, da je podjetje izgubilo 50 odstotkov prihodkov od oglaševanja.

Nova usmeritev morda ne bo rešila vsega, toda Muskova vizija vseobsegajoče aplikacije ponuja upanje.

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam pridružite na dogodku
Dan_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga Marketing magazin organizira marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana. Na lanskem dogodku je Michael Corcoran, vodja družbenih omrežij v družbi Ryanair, predstavil ozadje Ryanairovega anarhičnega – a ikoničnega – pristopa na družbenih omrežjih, vključno s Twitterjem.

VIR: MM Marketing Magazin