NLB se je kot dolgoletni veliki sponzor slovenske nogometne reprezentance se je z oglaševalsko akcijo o brezčasnosti uspeha
NLB se je kot dolgoletni veliki sponzor slovenske nogometne reprezentance se je z oglaševalsko akcijo o brezčasnosti uspeha in brezpogojni podpori poklonil sedanjim junakom nogometnega prvenstva EURO 2024 in tistim izpred 24-ih let.
Kratek opis akcije: Skupaj z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana so pripravili televizijski oglas, ki povzema vrhunce slovenske nogometne reprezentance od takrat in danes. Pri tem je pot do uspeha obeh »zlatih generacij« bolj podobna, kot si lahko mislimo. V oglasu to nazorno podkrepijo čustveni posnetki igralcev, obeh legendarnih trenerjev in slavje gledalcev iz obeh obdobij. Glas pripovedovalca je tokrat posodil kar selektor Matjaž Kek.
Kratek opis akcije: Skupaj z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana so pripravili televizijski oglas, ki povzema vrhunce slovenske nogometne reprezentance od takrat in danes. Pri tem je pot do uspeha obeh »zlatih generacij« bolj podobna, kot si lahko mislimo. V oglasu to nazorno podkrepijo čustveni posnetki igralcev, obeh legendarnih trenerjev in slavje gledalcev iz obeh obdobij. Glas pripovedovalca je tokrat posodil kar selektor Matjaž Kek.
»Uspeh ni nekaj samoumevnega, še posebej ne v športu. Potrebna sta vztrajnost in podpora. To velja za igralce na igrišču kot tudi vse druge akterje ob njem. NLB svojo podporo slovenskemu nogometu v obliki sponzorstva NZS izraža že več kot dve desetletji. Bili smo del prve nogometne pravljice z nastopom na EURO 2000 in ponosni smo na svoj delež k sedanjemu uspehu. Ne smemo pa pozabiti, da so bila vmes tudi obdobja, ko reprezentanca ni dosegala zdajšnjih rezultatov. Takrat je potrebno vztrajnost in podporo demonstrirati tudi kot sponzor,« pripovedujejo v NLB.
Da tudi v kreativnem procesu ni uspeha brez vztrajnosti, menijo tudi v agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana: »Zgodovina se je v tem primeru ponovila tako za reprezentanco kot tudi za banko. Po kar nekaj ‘podaljških’ nam je uspelo pridobiti in digitalizirati primerne kadre izpred 24-ih let in sestaviti eno skupno zgodbo o uspehu z veliko nenaključnimi podobnostmi. Piko na i je dodal selektor, ki si je kljub športnim in medijskim obveznostim vzel čas za podporo projekta dolgoletnega podpornika.«
VIR Posnetka- https://www.youtube.com/watch?v=V3xRgeB91wo&t=1s
Elementi akcije: televizijski oglas, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Irena Oven, Leon Šikovec, Olga Kunaver Zore, Manja Gradišek, Špela Golob, Ana, Janet in Katja Butala
Direktorica naročnika: Špela Petač
Direktor projekta: Polona Polak
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Strateginja: Maja Michieli
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Umetniški direktor video: Matjaž Škufca
Upravljanje družbenih omrežij: Urška Glavan Širok
Produkcija televizijskega oglasa: Super16
Režiser: David Belina
Montaža: Jan Lovše
Postprodukcija: NuFrame
Narator/glas: Matjaž Kek
Začetek aktivnosti: junij 2024
VIR - Marketing Magazin