NLB se je kot dolgoletni veliki sponzor slovenske nogometne reprezentance se je z oglaševalsko akcijo o brezčasnosti uspeha

NLB se je kot dolgoletni veliki sponzor slovenske nogometne reprezentance se je z oglaševalsko akcijo o brezčasnosti uspeha in brezpogojni podpori poklonil sedanjim junakom nogometnega prvenstva EURO 2024 in tistim izpred 24-ih let.

Kratek opis akcije:
Skupaj z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana so pripravili televizijski oglas, ki povzema vrhunce slovenske nogometne reprezentance od takrat in danes. Pri tem je pot do uspeha obeh »zlatih generacij« bolj podobna, kot si lahko mislimo. V oglasu to nazorno podkrepijo čustveni posnetki igralcev, obeh legendarnih trenerjev in slavje gledalcev iz obeh obdobij. Glas pripovedovalca je tokrat posodil kar selektor Matjaž Kek.

»Uspeh ni nekaj samoumevnega, še posebej ne v športu. Potrebna sta vztrajnost in podpora. To velja za igralce na igrišču kot tudi vse druge akterje ob njem. NLB svojo podporo slovenskemu nogometu v obliki sponzorstva NZS izraža že več kot dve desetletji. Bili smo del prve nogometne pravljice z nastopom na EURO 2000 in ponosni smo na svoj delež k sedanjemu uspehu. Ne smemo pa pozabiti, da so bila vmes tudi obdobja, ko reprezentanca ni dosegala zdajšnjih rezultatov. Takrat je potrebno vztrajnost in podporo demonstrirati tudi kot sponzor,« pripovedujejo v NLB.  

Da tudi v kreativnem procesu ni uspeha brez vztrajnosti, menijo tudi v agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana: »Zgodovina se je v tem primeru ponovila tako za reprezentanco kot tudi za banko. Po kar nekaj ‘podaljških’ nam je uspelo pridobiti in digitalizirati primerne kadre izpred 24-ih let in sestaviti eno skupno zgodbo o uspehu z veliko nenaključnimi podobnostmi. Piko na i je dodal selektor, ki si je kljub športnim in medijskim obveznostim vzel čas za podporo projekta dolgoletnega podpornika.«

/

VIR Posnetka- https://www.youtube.com/watch?v=V3xRgeB91wo&t=1s

Elementi akcije: televizijski oglas, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika:
Andrej Krajner, Irena Oven, Leon Šikovec, Olga Kunaver Zore, Manja Gradišek, Špela Golob, Ana, Janet in Katja Butala

Direktorica naročnika:
Špela Petač

Direktor projekta:
Polona Polak

Izvršni kreativni direktor:
Toni Tomašek

Tekstopisec:
Zmago Žnidaršič 

Strateginja:
Maja Michieli

Umetniška direktorica:
Špela Drašlar

Umetniški direktor video
: Matjaž Škufca

Upravljanje družbenih omrežij:
Urška Glavan Širok

Produkcija televizijskega oglasa
: Super16

Režiser
: David Belina

Montaža
: Jan Lovše

Postprodukcija:
NuFrame

Narator/glas:
Matjaž Kek

Začetek aktivnosti:
junij 2024


VIR - Marketing Magazin