Naslednji teden (14. in 15. junija) nas čaka 32. Slovenski oglaševalski festival. Žirija je že opravila svoje delo in izbrala zmagovalce, mi pa se spominjamo lanskega SOF-a.
Naslednji teden (14. in 15. junija) nas čaka 32. Slovenski oglaševalski festival. Žirija je že opravila svoje delo in izbrala zmagovalce, mi pa se spominjamo lanskega SOF-a.
Zapomnili smo si ga (tudi) po tem, da se je vrnil na svojo staro-novo lokacijo – v Portorož. Kot je povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice, je »lokacija prepričala še zadnjega skeptika in festivalsko doživetje dvignila na povsem novo raven«, zato ne preseneča, da bomo na Obali uživali (in se izobraževali) tudi letos.
Lani je žiriji predsedoval Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT, ki smo ga nekaj dni po dogodku razglasili tudi za kreativnega direktorja leta po izboru MM-a. Naziv je prejel že tretjič.
KDO PA SO BILI VELIKI ZMAGOVALCI?
Med 422 prijavljenimi projekti (kar je bilo 112 več kot leta 2021) je žirija podelila 3 velike, 28 zlatih in 36 srebrnih nagrad. Velike nagrade so dobile kampanje »Babica«, ki jo je za Lesnino ustvarila Futura DDB, »Nepričakovana vrnitev«, ki jo je prav tako Futura zasnovala za DPBS, MSD, AZ, Boehringer Ingelheim in Roche, in »Glavni proti jutru«, delo Agencije 101 za Burek Olimpija.
Veliki leseni propeler je iz Portoroža romal v prostore agencije SHIFT, ki je lani postala agencija leta. Kot je povedala Špela Žorž, ena od direktoric agencije SHIFT, jih je najbolj razveselilo to, da so prejeli nagrade za kar sedem različnih projektov, njihov naročnik A1 pa je prejel še naziv znamka leta.
VIR: MM