Eno od dveh velikih nagrad na letošnjem SOF-u je prejela serija del »Hofer cena«, ki so jo za Hofer Slovenija zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, ki je del Publicis Groupe.

Eno od dveh velikih nagrad na letošnjem SOF-u je prejela serija del »Hofer cena«, ki so jo za Hofer Slovenija zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, ki je del Publicis Groupe.


Tina Guček Novinarka Marketing magazina

Toni Tomašek, ki je pod kampanjo podpisan kot kreativni direktor, je ob tem povedal, da je bila nagrada zanje veliko presenečenje. Hkrati jim je predstavljala »nepopisno zadovoljstvo« ob projektu, »ki je zahteval veliko kolenskega dela, škripanja zob scenografov ob ponovnih sestavljanjih istih motivov od začetka, ampak samo malo v drugo smer in nekajkrat izpraznil zalogo določenega izdelka s polic v več trgovinah Hofer na poti med agencijo v Ljubljani in fotostudiom v Ajdovščini.«

Zanje je ta ideja, zasnovana za uporabo na velikih oglasnih plakatih, absolutno presežek, to, da tudi naročnik vanjo verjame in jo pomaga realizirati v idealizirani obliki, pa uresničitev sanj v njihovi panogi. »Pričakovanja na SOF-u so bila skromna, ker se je tam težko meriti z veliko bolj 'odbitimi' rešitvami na prvi pogled,« pravi Tomašek in na koncu doda veliko zahvalo fotografu Mihi Bratini in njegovemu vztrajanju za popolnost do konca. »Ob dandanašnjih pretiranih hvalnicah orodij umetne inteligence in bližnjicah s Photoshopom je najbrž potrebno poudariti, da so motivi na oglasih sestavljeni iz resničnih izdelkov v resničnem formatu in fotografirani ob osvetlitvi s pravo lučjo. Umetnost, užitek in rezultat hkrati,« še pove.

VIR: MM