Mastercard je objavil poročilo z imenom »Swift Lift«, ki nudi vpogled v gospodarski vpliv turneje ene od trenutno najbolj priljubljenih pevk – Taylor Swift.
Mastercard je objavil poročilo z imenom »Swift Lift«, ki nudi vpogled v gospodarski vpliv turneje ene od trenutno najbolj priljubljenih pevk – Taylor Swift.
Pretekli teden se je začela evropska turneja The Eras Tour priljubljene pevke Taylor Swift, ki je ocenjena na milijardo dolarjev, medtem ko je ameriški del turneje ameriškemu gospodarstvu prinesel skoraj 5 milijard dolarjev.
»VSAKA DRŽAVA POTREBUJE KANČEK TAYLOR SWIFT«
Poročilo o vplivu te turneje na gospodarsko mest, kjer Swiftova priredi koncert, razkriva, da se je dnevna potrošnja v lokalnih restavracijah povečala za neverjetnih 68 odstotkov, v restavracijah v krogu 10 kilometrov od stadiona pa za 15 odstotkov. Hoteli v neposredni bližini prizorišč koncerta so med njeno turnejo zabeležili za 47 odstotkov večji obisk.
POSLUŠANJE ŽIVE GLASBE KOT NAJLJUBŠI NAČIN DRUŽENJA
Rezultati so skladni z nedavno raziskavo »Europe’s experience economy« družbe Mastercard, ki prikazuje, kako potrošniki doživljajo izkušnje oziroma doživetja (experience). V njej so namreč ugotovili, da več kot polovica (51 odstotkov) Evropejcev načrtuje, da bo leta 2024 denar namenila za doživetja, še več pa jih trdi, da so najsrečnejši, ko poslušajo glasbo v živo. Skoraj polovica Evropejcev verjame, da je poslušanje glasbe v živo njihov najljubši način druženja.
Natalia Lechmanova, višja ekonomistka za območje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike pri Mastercard Economics Institute, je ugotovitve raziskave komentirala: »Vsi se lahko strinjamo, da je Taylor Swift kulturna sila, ki jo je treba upoštevati, vendar morda ne cenijo vsi vpliva, ki ga ima na kraje, ki jih obišče. Evropska transportna omrežja lajšajo dostop do prizorišč za oboževalce, zato se bodo koristi morda razširile še dlje od neposredne bližine stadiona. Podobno kot v ZDA bo imela Taylor Swift na manjša mesta, kot sta Liverpool ali Lyon, večji gospodarski vpliv kot na večje prestolnice, kot sta London ali Pariz. Z evropskim delom turneje se ponuja popolna priložnost za potrošnike, da združijo tako koncert kot tudi priložnosti za preživljanje dopusta, kar bo seveda dodatno spodbudilo gospodarstvo evropskih mest.«
VIR: MM