OTP banka in agencija Pristop s praznično kampanjo v čarobni čas prinašata zanesljivost.

OTP banka in agencija Pristop s praznično kampanjo v čarobni čas prinašata zanesljivost.

Kratek opis akcije: OTP banka je z agencijo Pristop zasnovala kampanjo, ki čarobnost praznikov  osvetljuje na nekoliko neobičajen način – z zanesljivostjo. »Kajti za praznike je zanesljivost pravzaprav neprecenljiva. Si predstavljate praznične dni brez klasične mamine večerje, vsakoletnega pričakovanega darila starih staršev in silvestrskega poljuba točno ob polnoči? Tudi mi težko. Vsako praznovanje pa zahteva, da je tukaj nekdo, ki skrbi, da finance tečejo nemoteno. Zato je tukaj OTP banka,« pravijo snovalci akcije.

Zanesljivosti tokrat niso sporočili s svojim širokim naborom storitev, ampak s prisrčno praznično zgodbo družine Roglič in vsakoletnega darila za Primoža – kolesa. Ker vsi vemo, da jih nima dovolj.

V kampanji se pojavi tudi poseben zavijalni papir, ki ga ne srečamo le v TV-spotu, ampak prekriva celoten splet različnih medijev – od digitala in tiskanih oglasov do zunanjih izpostavitev.

S Pristopovo pomočjo so z veseljem pomagali tudi tistim, ki so darila kupovali v zadnjem trenutku. V izbranih nakupovalnih središčih po Sloveniji je poseben citylight v predprazničnem času ponujal zavijalni papir za vse mimoidoče, hostese pa so poskrbele za brezplačno zavijanje in dekoracijo daril.

Predstavniki naročnika: Jure Bračko, Nataša Sernc, Gordana Dragić, Tisa Vrečko Ilc in Anita Sobočan

Vodji projekta v agenciji: Nina Miketič in Klara Rupret
Direktor projekta v agenciji: Žiga Gliha

Tekstopisec: Rok Artiček

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Strateg za družbena omrežja: Blaž Jarc

Medijska agencija: Pristop Media

VIR: MM