Spar Slovenija, medijska hiša PRO PLUS in Skupina Formitas so uradno otvorili že 9. sezono projekta Štartaj Slovenija. Tudi letos ostajajo na podeželju.

Spar Slovenija, medijska hiša PRO PLUS in Skupina Formitas so uradno otvorili že 9. sezono projekta Štartaj Slovenija. Tudi letos ostajajo na podeželju.

Dvajset inovativnih izdelkov sedmih lokalnih pridelovalcev iz vse Slovenije je že na policah trgovin INTERSPAR, obiskovalci INTERSPARA v ALEJI Šiška pa so jih včeraj lahko preizkusili na POP UP tržnici. Poskusili so lahko sladolede iz kozjega mleka Mali knez, bio mešanico za kruh s suhimi drožmi BeEko, sadne trakce Hudo dobro, gaziran napitek z grozdnim sokom Dreisiebner in bio fermentiran mleti česen Pr' Poloni in Juriju. Za sijoč videz kože bodo Sparovi kupci lahko poskrbeli z linijo naravnih ličil Cvetka, za občutljivo kožo pa s tremi različnimi kremami s sivko O’kras.
/

Kot je za MM povedal David Kovačič, glavni izvršni direktor SPAR Slovenija, jim, kljub temu, da so vstopili že v deveto sezono, inovativnih kandidatov za sodelovanje v projektu ne zmanjka. »Čeprav bi morda pričakovali, da bo nove in nove izdelke vedno težje najti, nikakor ni tako. Kandidatov je vsako leto dovolj in nimamo težav s tem, da bi našli res dobre. Tudi letošnji sodelujoči so zelo inovativni. Predvsem nas navdušujeta povezava podeželja in inovativnosti ter dejstvo, da ponujajo izdelke z dodano vrednostjo,« pravi.

Pohvalila jih je tudi Žana Močnik, strateška direktorica Skupine Formitas, ki meni, da imajo letošnji pridelovalci oz. izdelki izjemen marketinški potencial. »So zanimivi, lokalni, nagovarjajo problematiko trajnosti in so zelo v trendu. Predvsem pa se za njimi 'skrivajo' zgodbe, za katere sem prepričana, da bodo kupce, sledilce in gledalce absolutno prepričale,« je povedala na predstavitvi izdelkov.

Da bodo gledalci oddaj zadovoljni, ne dvomi niti Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, ki pravi, da se gledanost iz sezone v sezono razvija, veliko vsebin pa gledalci pogledajo tudi na VOYO. »Poleg samih oddaj pa seveda sodelujoči veliko publicitete dobijo tudi preko naših ostalih medijskih kanalov,« je še poudaril Aleš Muhič.

VIR - MM MARKETING MAGAZIN