Na prodajnem mestu na Celovški cesti v Ljubljani vlada prav posebna energija, saj se zaposleni v delovnem okolju počutijo kot doma in služba ni zgolj obveznost. Nasmejani obrazi in šaljivo zbadanje na eni strani ter osredotočenost na delo in profesionalnost na drugi. Člane ekipe povezuje srčnost, pozitivne vibracije, spoštljivost in pripadnost.

Na prodajnem mestu na Celovški cesti v Ljubljani vlada prav posebna energija, saj se zaposleni v delovnem okolju počutijo kot doma in služba ni zgolj obveznost. Nasmejani obrazi in šaljivo zbadanje na eni strani ter osredotočenost na delo in profesionalnost na drugi. Člane ekipe povezuje srčnost, pozitivne vibracije, spoštljivost in pripadnost.

Petrol je družini prijazno podjetje, ki stremi k temu, da bi se vsak zaposleni v družbi počutil dobro. Prav tak vtis dajejo tudi zaposleni na Celovški cesti, ki večkrat poudarijo, da se dobro počutijo prav zaradi odnosa do njihovega dela. »Gre za spoštovanje, ki ga čutimo vsak dan. Ko pride direktor na obisk, mi stisne roko in se mi nasmehne. Ali ko me poslovodja zjutraj lepo pozdravi in me vpraša: 'Kako si?' To na koncu dneva šteje največ,« pove Mirjana Gajić, ki pripravlja kave v baru prodajnega mesta. Za pultom se počuti odlično, z nasmehom pripravlja različne vrste kav, se pogovarja s strankami in jim kdaj priskoči tudi na pomoč: »Enkrat sta za mizo sedela mamica in otrok. Takoj sem videla, da nekaj ni v redu. Ko sem pristopila k njima, sem ugotovila, da sta lačna in brez denarja. Tako sem jima plačala pijačo in rogljiček.« To je le ena od tisočih zgodb, ki se vsak dan pišejo v njenih izmenah. Nekatere so žalostne, druge spet bolj vesele. Bistveno pa je, da sama s svojo pozitivno energijo in srčnostjo marsikomu polepša dan. »Res mi ni težko, ker rada delam to. Obožujem delo z ljudmi, to mi je res v veliko zadovoljstvo.«

Njenim besedam se s prav takim elanom pridružuje tudi Ilija Marulec, ki dela na prodajnem mestu že štiri leta. Pravi, da je tudi njemu v največje zadovoljstvo, da lahko vsak dan komu polepša dan. »Stranka me nikoli ne bo dobila slabe volje. Do njih sem zmeraj nasmejan, veliko jim pomeni, da tudi v težjih dnevih dodam vsaj nekaj pozitivne energije,« in ta je na Petrolu prav otipljiva. »Sodelavci se res dobro razumemo, se spoštujemo in si pomagamo. Res si stojimo ob strani in drug drugemu krijemo hrbet, če je treba.« Veliko je tudi prenosa najrazličnejšega znanja, še pove Ilija, zlasti medgeneracijskega. Zato ne preseneča, da se počutijo kot del velike družine. »To je kot naš drugi dom. Več časa preživimo tukaj kot doma. Zato so ti odnosi še toliko pomembnejši, bolj kot vse drugo,« ga dopolni Mirjana.


Največja uspešnica? Kava, seveda!

Posebna je tudi zgodba mladega 26-letnega Ivana Popova, ki je na prodajnem mestu začel delati šele pred kratkim. »Res nisem pričakoval, da mi bo delo tu tako všeč,« prizna. »Delo na Petrolu je res super, tudi zato, ker vem, da prodajam kakovostne izdelke in da lahko pomagam ljudem. Navsezadnje mi je najpomembnejše, da je stranka zadovoljna in da naš servis zapusti z nasmehom,« zlasti če v roki drži skodelico legendarne Petrolove kave za na pot, je prepričan Ivan. »To je poleg goriva, seveda, naša največja uspešnica – tako med strankami kot zaposlenimi. Tudi sam zjutraj pred delom najprej spijem našo kavico,« ki ni le odlična, ampak boljša kot v marsikaterem lokalu v središču Ljubljane, s ponosom pove Ivan. Tudi živahnost ob avtomatih je dokaz, da je Petrolova kava nekaj posebnega. »Nemalokrat se mi zgodi, da če stranka vstopi v poslovalnico, ravno ko čistim aparat, me razočarano vpraša, ali je avtomat pokvarjen. Seveda jo takoj razveselim, da ima na voljo še druge avtomate.«

In prav s temi drobnimi gestami zaposleni skrbijo za dobro počutje med prihajajočimi – veliko je bežnih obiskovalcev, ki pridejo le enkrat, kar nekaj pa je strank, ki se rade vračajo, predvsem zaradi njihove gostoljubnosti.

VIR: Petrol