Ekipi TOYOTA GAZOO Racing in MoneyGram Haas F1 Team sta sklenili tehnično partnerstvo, s katerim želita prek izzivov najelitnejšega avtomobilskega športa poskrbeti za razvoj voznikov, inženirjev in mehanikov za prihodnost avtomobilske industrije

Ekipi TOYOTA GAZOO Racing in MoneyGram Haas F1 Team sta sklenili tehnično partnerstvo, s katerim želita prek izzivov najelitnejšega avtomobilskega športa poskrbeti za razvoj voznikov, inženirjev in mehanikov za prihodnost avtomobilske industrije



 


Ekipi TOYOTA GAZOO Racing (TGR) in MoneyGram Haas F1 Team sta sporočili, da sta sklenili osnovni sporazum o vzpostavitvi tehničnega partnerstva za sodelovanje in razvoj dirkalnikov ekipe MoneyGram Haas F1 Team. S partnerstvom želita prispevati k razvoju avtomobilske industrije z zagotavljanjem okolja, v katerem lahko mladi japonski vozniki, inženirji in mehaniki pridobivajo izkušnje in se razvijajo v svetovnem prvenstvu FIA Formule 1 (F1), ki je vrhunec avtomobilskega športa.

Ekipa TGR še naprej tekmuje v avtomobilskih športih, kar ji pomaga pri izpopolnjevanju treh ključnih elementov proizvodnje vozil: ljudi, analiziranja podatkov*1 in izdelka. Pri izdelavi vozil, ki na prvo mesto postavlja voznika, katere velik zagovornik je predsednik družbe Toyota Motor Corporation Akio Tojoda, znan tudi kot Morizo, se vozila večkrat pokvarijo in popravijo na dirkališču, povratne informacije profesionalnih voznikov pa se skrbno upoštevajo pri razvoju serijskih vozil. V prizadevanjih za okrepitev tega pristopa se pojavlja vse večja potreba po razvoju voznikov, inženirjev in mehanikov, po učinkoviti analizi podatkov ter po uporabi pridobljenih spoznanj v izdelkih prek razvoja vozil. S predstavljenim tehničnim partnerstvom namerava TGR dodatno izobraziti ljudi in se od ekipe MoneyGram Haas F1 Team naučiti analize podatkov, ki predstavlja eno njihovih prednosti v F1, ter tako pospešiti razvoj dirkalnikov.




Sporazum vključuje sodelovanje na testnih vožnjah ekipe MoneyGram Haas F1 Team, na katerih bo ekipa TGR usposabljala voznike, inženirje in mehanike. Tako bodo vozniki pridobili vozniške izkušnje v F1, inženirji in mehaniki pa se bodo naučili analizirati velike količine podatkov, kot so podatki o vožnji, da jih bodo učinkovito uporabili za ekipo TGR. Sporazum predvideva tudi sodelovanje inženirjev in mehanikov ekipe TGR pri razvoju aerodinamike dirkalnikov ekipe MoneyGram Haas F1 Team, ki se bo tako seznanila z oblikovanjem in izdelavo delov iz karbonskih vlaken v simuliranih ekstremnih delovnih okoljih, kar ji bo omogočilo aktivno sodelovanje v najelitnejšem avtomobilskem športu ter prenos tehnologije in pridobljenega znanja na serijska vozila.





TGR in MoneyGram Haas F1 Team nameravata nadaljevati pobude za krepitev svojih dirkalnih ekip, saj želita z razvojem zaposlenih prispevati k avtomobilskemu športu in industriji.

*1 Znanje in infrastruktura za večtočkovno izmenjavo velikih količin podatkov, kot so podatki o vožnji med dirko, njihova takojšnja analiza in uporaba pri strateškem načrtovanju dirke.


VIR: Toyota Adria