Kratek opis akcije: »Vsi se na potovanju želimo sprostiti in neobremenjeno uživati.
Kratek opis akcije: »Vsi se na potovanju želimo sprostiti in neobremenjeno uživati. A iskanje pravega bankomata, ki nas z visoko provizijo ne bi oskubil, zagotovo ne sodi v sliko idealnega dopusta,« pravijo v OTP banki. Vsem svojim komitentom in tistim, ki bodo še to postali, sporočajo, da lahko z debetno kartico OTP potujejo povsem brez skrbi in na bankomatih OTP dvigujejo z nasmehom. Tudi Slovenci. Pa naj se znajdejo na hrvaških otokih ali v kateri koli drugi od skupno devetih držav v regiji, kjer je ugodnost na voljo.
Pristop, ki je na mednarodnem razpisu prepričal banko OTP med devetimi povabljenimi agencijami, je v oglasih prikazal, kako nas uporabnike vidijo OTP-jevi bankomati. Ozadje vizualnih motivov so prilagodili posamezni destinaciji in tako ustvarili komunikacijo, ki je na vsakem trgu edinstvena.
Kampanja je potekala na ravni Skupine OTP in na posameznih lokalnih trgih. Do zdaj je bila lokalna komunikacija sprožena v petih državah, medtem ko je skupna kampanja banke OTP aktivna v treh državah članicah.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, vsebine na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Szandra Doleschall (OTP Bank), Bettina Vincz (OTP Bank), Ágnes Sebestény (OTP Bank), László Hevesi (OTP Bank), Annamária Bereczki (OTP Bank) in Dávid Mosolygó (Café_CAN)
Vodji projekta v agenciji: Nina Miketič in Klara Rupret
Direktor naročnika v agenciji: Žiga Gliha
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopisec: Rok Artiček
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalec: Urban Zotel
Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec
Animacija: Matic Klemen in Urška Kos
Čas trajanja akcije: junij – september 2024
VIR: MM