Agencija Rubikon GRAL z novo celostno oglaševalsko akcijo predstavlja MODRO zavarovalnico kot partnerja, ki nas v vseh življenjskih obdobjih drži v ravnotežju.
Agencija Rubikon GRAL z novo celostno oglaševalsko akcijo predstavlja MODRO zavarovalnico kot partnerja, ki nas v vseh življenjskih obdobjih drži v ravnotežju.
Kratek opis akcije: V življenju je vedno kaj v zraku. Z MODRO pa niti finančne varnosti držimo v svojih rokah. »Varčevanje za prihodnost je MODRA odločitev. Z novo kampanjo tako povemo to, kar velja že niz let, a še ni bilo dovolj slišano – MODRA je osrednja nit varčevanja pri nas, saj ji zaupa že več kot 300.000 varčevalcev,« je kreativno izhodišče pojasnil Denis Pucelj, kreativni tekstopisec v agenciji. Nova akcija zanje predstavlja začetek večletnega sodelovanja z MODRO zavarovalnico.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnici naročnika: Dubravka Derossi in Danijela Kokalj Švarc
Vodji projekta v agenciji: Aljaž Podlogar in Tara Urbančič
Kreativni direktor: Gregor Graf
Idejna zasnova in tekstopisec: Denis Pucelj
Režiserka: Maja Šest
Oblikovalka: Lili Geček
Glasbena podlaga: Stojancho Georgiev
Čas trajanja akcije: maj 2023
VIR: MM