»Če svet, ki ga želimo, ne obstaja, ga moramo zgraditi,« verjamejo v Sparu Slovenija.
»Če svet, ki ga želimo, ne obstaja, ga moramo zgraditi,« verjamejo v Sparu Slovenija.
Kratek opis akcije: Kot pravijo, so zato nov svet zgradili s pomočjo močnih vizualnih projekcij, s katerimi so predstavili zgodbo, ki prepleta vsakdanjost realnosti s sanjskim svetom. »Zgodba je idealen prikaz neverjetne širine izdelkov, ki jih kupci lahko najdejo v trgovinah Spar. Širina izdelkov ponuja vse, kar človek lahko je. In kar jé. Vsak ima svobodno izbiro, da izbira živila in izdelke, ki odgovarjajo njegovemu življenjskemu slogu in prehranskim preferencam,« pravijo v Sparu.
Ugotavljajo tudi, da se svet vsak dan spreminja, kupci pa ostajajo zvesti samim sebi. Zavedajo se, da kupci dobro vedo, kaj si želijo in kje vse to tudi dobijo. S serijo treh oglasnih spotov sporočajo, da kdor koli že si in kar koli si želiš, v Sparu to dobiš. Režijski jezik, ki se pojavlja v spotih, s pomočjo projekcij in interakcij odpira neskončno širino interpretacij. Skozi rime so tako v svet poslali zapomnljivo sporočilo, ki poudarja, da stari pregovor ne drži – nisi to, kar ješ. V resnici ješ to, kar si.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje, tiskano, spletno in radijsko oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manca Prešeren, Nina Šumi, Aleš Popič, Maja Zajec in Manca Jevšček
Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič
Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič
Strateg: Peter Dobovičnik
Vodja projekta: Ana Ribar
Kreativna ekipa: Drago Mlakar, Boštjan Napotnik in Tina Križaj
Umetniški direktor: Robert Križmančič
Družbena omrežja: Neja Pevec in Nina Bertoncelj
Oblikovalci: Janez Vizjak, Iztok Perko, Pia Zavodnik in Daša Žerovnik
Fotograf: Peter Giodani
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Mark Pirc
VIR: MM