Na 11. mednarodni konferenci StripeCon na Ljubljanskem gradu so se družili razvijalci, programerji in različni strokovnjaki s področja marketinga. Dogodek je že drugič potekal v Sloveniji, in sicer v organizaciji podjetja Innovatif.

Na 11. mednarodni konferenci StripeCon na Ljubljanskem gradu so se družili razvijalci, programerji in različni strokovnjaki s področja marketinga. Dogodek je že drugič potekal v Sloveniji, in sicer v organizaciji podjetja Innovatif.

Kot pravijo pri Innovatifu, letošnji program ni navdušil le računalniških strokovnjakov, temveč tudi širše občinstvo. Medtem ko so prvi dan zaznamovale predvsem dobre prakse in triki uporabe sistema za upravljanje vsebin Silverstripe, so drugi dan konference na svoj račun prišli različni uredniki spletišč, ne glede na platformo, ki spletišče poganja, kot tudi drugi strokovnjaki s področja marketinga. Program je bil namreč prepleten z zanimivimi in aktualnimi temami, ki so se odmaknile od pretežno programerskih vsebin, kot so sporočili iz Innovatifa.

Dr. Matej Kovačič z Instituta Jožef Stefan je razkril, kako je oglaševanje postalo orodje nadzora. Coach Denis Čahuk je predstavil strategije za bolj zadovoljne razvojne ekipe in naročnike. David Burke iz britanske agencije Biff Bang Pow je na osebni zgodbi ponazoril, kako lahko ljubiteljski projekt zraste v odlično poslovno priložnost. Tea Gobec iz podjetja Innovatif je predstavila pet trikov za navigiranje po razburkanem morju tehnoloških trendov. Za zaključek pa je Maša Malovrh iz Beletrine osvetlila, zakaj ni le zakonodaja tista, zaradi katere bi morale biti vsebine na spletu dostopne za vse skupine uporabnikov.

»Odprtokoden, prilagodljiv sistem za upravljanje vsebin (CMS) Silverstripe je skupen že več kot 150 velikim slovenskim spletnim mestom, Innovatif pa je njegov ključni razvijalec in integrator na domačem trgu,« je pojasnil Gorazd Oman, partner v Innovatifu. »Ponosni smo, da nam je uspelo dogodek, ki spodbuja mreženje, izmenjavo izkušenj in raziskovanje trendov s področja tehnologije, po osmih letih znova pripeljati nazaj v Ljubljano in ga obogatiti s programom za širše poslovno-tehnološko občinstvo. Odlični odzivi pretežno tujih udeležencev dogodka so nam potrdili, da je to prava smer,« je še dodal.

VIR: MM