Tokrat so nam vprašanje, ali nameravajo v prihajajočih mesecih prilagajati svoje oglaševalske proračune, odgovorili še pri dveh velikih oglaševalcih, Telekomu Slovenije in Petrolu.

Tokrat so nam vprašanje, ali nameravajo v prihajajočih mesecih prilagajati svoje oglaševalske proračune, odgovorili še pri dveh velikih oglaševalcih, Telekomu Slovenije in Petrolu.



Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

PRENOVILI DNK BLAGOVNE ZNAMKE

V Telekomu Slovenije so uvodoma pojasnili, da je njihov oglaševalski proračun fleksibilen. »Delujemo v panogi, za katero je značilen nenehen tehnološki razvoj, konkurenčno okolje in hitro spreminjajoče se potrebe in želje uporabnikov glede uvajanja najsodobnejših tehnoloških storitev in rešitev,« pravijo in dodajajo, da so nepredvidljive okoliščine njihova stalnica že od nekdaj. »Če se ozremo v samo zadnjih nekaj let, so nas najbolj zaznamovale pandemija, vojna v Ukrajini, podnebne spremembe in njihove posledice ter seveda katastrofalne avgustovske poplave. Vse to od nas zahteva stalno optimizacijo aktivnosti, premišljen in hiter odziv, pa tudi spremembe v načinu razmišljanja, delovanja in iskanja rešitev. In tudi zato smo med drugim prenovili DNK blagovne znamke Telekom Slovenije, ki naslavlja prav te negotove razmere in v sebi nosi obljubo varnosti, zanesljivosti, kakovosti in dejstva, da gredo uporabniki z nami vedno na boljše.«
Njihov cilj je tako gradnja želene pozicije blagovne znamke in doseganje prodajnih, poslovnih in komunikacijskih ciljev, zato na več kot 30 stičnih točkah redno spremljajo odzive uporabnikov, čemu prilagajajo tudi svoj oglaševalski proračun.

OGLAŠEVALSKI PRORAČUN NAČRTUJEJO V SKLADU Z AKTUALNIM DOGAJANJEM

V Petrolu sicer niso ponudili natančnega odgovora, a dejali so, da letni oglaševalski proračun načrtujejo skladno s poslovanjem skupine Petrola in tem skrbno upoštevajo razvojne aktivnosti, strukturo EBITDA in dogajanje v poslovnem okolju. Dodali so, da se višina in razdelitev oglaševalskega proračuna določata znotraj marketinga.

VIR: MM