V Lidlu Slovenija so se v sodelovanju s podjetjem Interzero Slovenija pred nekaj meseci odzvali povabilu društva Junaki 3. nadstropja in jih podprli pri zbiranju odpadnih plastenk za pomoč otrokom, obolelim za rakom.

V Lidlu Slovenija so se v sodelovanju s podjetjem Interzero Slovenija pred nekaj meseci odzvali povabilu društva Junaki 3. nadstropja in jih podprli pri zbiranju odpadnih plastenk za pomoč otrokom, obolelim za rakom. V treh Lidlovih trgovinah so omogočili prostor za zbiranje odpadnih plastenk, obenem pa se zavezali k dodatni skupni donaciji pet centov za vsako oddano plastenko. Rezultati akcije so presegli vsa pričakovanja – več kot 600 tisoč plastenk, zbranih za male Junake, priča o tem, da prebivalcev Slovenije ne vodi le globok čut za sočloveka, temveč tudi močna okoljska zavest.

Prebivalci Slovenije smo v dobrih petih mesecih, kolikor je trajala akcija, za male Junake zbrali 621.881 odpadnih plastenk, kar je več kot 18 ton ločeno zbrane odpadne plastike, v celoti predane družbi za ravnanje z odpadno embalažo Interzero. Ta bo poskrbela, da bodo vse zbrane plastenke pravilno reciklirane in ponovno uporabljene za nov izdelek; tako nobena zbrana plastenka ne bo končala v naravi in onesnaževala okolja.

»Ponosni in hvaležni smo, da smo soustvarjali akcijo, ki je ponovno združila Slovenijo za dober namen, tokrat celo z dvojno koristjo: pomagali smo malim junakom, obenem pa prispevali k zmanjševanju onesnaževanja okolja in k recikliranju embalaže. Izjemen uspeh dobrodelne akcije je še enkrat potrdil solidarnost in srčnost ljudi pri pomoči sočloveku, obenem pa pokazal,  da je tovrstno zbiranje odpadne embalaže v Sloveniji dobrodošlo in da smo na ta način pripravljeni prispevati k zmanjševanju količin odpadne plastike,« je dejal Ivan Udiljak, generalni direktor Lidla Slovenija.

Junakom 3. nadstropja donacija več kot 35 tisoč evrov

Dobrodelna akcija Plastenke za Junake se je začela v okviru zlatega septembra, meseca ozaveščanja o otroškem raku, in se je sklenila s predajo sredstev društvu Junaki 3. nadstropja. Poleg celotnega izkupička od prodaje zbranega odpadnega materiala sta se Lidl Slovenija in Interzero Slovenija zavezala še k dodatni skupni donaciji pet centov za vsako oddano plastenko. Za pomoč malim junakom je bilo tako v akciji skupaj zbranih 35.452,45 evra.

»Ko smo v septembru začeli akcijo Plastenke za Junake, si nismo niti v sanjah predstavljali, da lahko poveže prav vso Slovenijo in toliko dobrih ljudi. V mislih z Junaki in skrbjo za okolje so se organizirali številni posamezniki, skupine in organizacije, ki so prispevale ogromne količine plastenk za male Junake. Znesek, ki smo ga zbrali, je izjemen in ga bomo namenili v sklad za neposredno pomoč družinam otrok, obolelih za rakom. Z Lidlom Slovenija in Interzerom Slovenija smo zasnovali srčno akcijo, za katero smo res nadvse hvaležni, saj smo prek akcije tudi ozaveščali in širili glas o Junakih,« je ob prevzemu donacije izraze hvaležnosti povzela predsednica društva Junaki 3. nadstropja Urška Kolenc.

Lidl Slovenija omogočil zbiranje plastenk, Interzero Slovenija ustrezno recikliranje in ponovno uporabo

Akcija zbiranja plastenk za Junake 3. nadstropja je potekala v treh Lidlovih trgovinah: v Ljubljani na Toplarniški ulici, v Mariboru na Titovi cesti in v Kranju na Šucevi ulici, kjer so bile v ta namen na voljo posebne naprave za zbiranje plastenk, podjetje Interzero Slovenija pa je poskrbelo za trajnostno in skladno ravnanje z zbranimi plastenkami.

»Količina, še bolj pa kakovost zbranih plastenk nas v Interzeru utrjuje v prepričanju, da smo v Sloveniji resnično zavezani odgovornemu ravnanju z odpadki. Znamo in zmoremo jih pravilno odložiti ter tako poskrbeti, da 'nič ne gre v nič'. Ta plemenita humanitarna akcija je dokaz, da je tudi Slovenija zrela za sistem depozitnega sistema, ki ga je v Nemčiji razvil Interzero Nemčija,« je ob predaji donacije dejala mag. Darja Figelj, direktorica podjetja Interzero Slovenija.

V Lidlu Slovenija podpirajo uvedbo kavcijskega sistema

V Lidlu Slovenija trajnostno in okoljsko ozaveščeno delovanje postavljajo v središče poslovanja, zato pozdravljajo in podpirajo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji, s katerim bi zmanjšali vpliv plastike na okolje. S tem bi pripomogli k skupnemu doseganju okoljskih ciljev, ki jih narekuje direktiva Evropske unije. Ta od držav članic zahteva, da do leta 2025 zagotovijo, da plastenke vsebujejo najmanj 25 odstotkov reciklirane plastike, do leta 2030 pa vsaj 30 odstotkov. Hkrati direktiva narekuje, da članice do leta 2025 za namene recikliranja ločeno zberejo 77 odstotkov odpadnih plastenk pijač, do leta 2029 pa mora ta delež zrasti na 90 odstotkov.

VIR: Lidl Slovenija