Iz A1 so sporočili, da imajo že drugo leto zapored najboljše mobilno omrežje (glede na neodvisni certifikat Net check 2023), kar so na družbenih omrežjih pospremili s prav posebnim povezovalnim eksperimentom.
Iz A1 so sporočili, da imajo že drugo leto zapored najboljše mobilno omrežje (glede na neodvisni certifikat Net check 2023), kar so na družbenih omrežjih pospremili s prav posebnim povezovalnim eksperimentom.
Kratek opis akcije: A1 je kot prvi na slovenskem trgu širše predstavil in vpeljal v tujini že znan spletni trend sodobnega telefonskega soseda (ang. number neighbour) – to je osebe, katere telefonska številka se od vaše razlikuje le za eno številko. S pomočjo znanega obraza znamke, Jurija Zrneca, so uporabnike povabili, naj stopijo v stik s svojimi telefonskimi sosedi, jih spoznajo, morda celo spletejo nova poznanstva ali pa zgolj polepšajo dan novemu sosedu s pozitivnim sporočilom. »Kdo ve, morda pa je na drugi strani ljubezen vašega življenja, nov tovariš za osvajanje gora ali pa kdo drug, s katerim imate podobne interese,« pravijo snovalci akcije.
Kratek opis akcije: A1 je kot prvi na slovenskem trgu širše predstavil in vpeljal v tujini že znan spletni trend sodobnega telefonskega soseda (ang. number neighbour) – to je osebe, katere telefonska številka se od vaše razlikuje le za eno številko. S pomočjo znanega obraza znamke, Jurija Zrneca, so uporabnike povabili, naj stopijo v stik s svojimi telefonskimi sosedi, jih spoznajo, morda celo spletejo nova poznanstva ali pa zgolj polepšajo dan novemu sosedu s pozitivnim sporočilom. »Kdo ve, morda pa je na drugi strani ljubezen vašega življenja, nov tovariš za osvajanje gora ali pa kdo drug, s katerim imate podobne interese,« pravijo snovalci akcije.
A1 ob akciji Telefonski sosed opozarja tudi na varnostni vidik spletanja spletnih stikov, saj je uporabnike, preden skočijo v spoznavanje novih sosedov, opremil z uporabnimi nasveti za uspešno spoznavanje telefonskih sosedov in smernicami za varno in spoštljivo komunikacijo. Obenem pa jih spodbuja, da uporabniki delijo zgodbe, ki jih z SMS pišejo novim sosedom.
»Z aktivacijami, kot je Telefonski sosed, A1 spleta in dodatno osmišlja vezi med uporabniki svojega mobilnega omrežja, obenem pa udejanja ambicijo bogatenja življenj ljudi v digitalnem svetu,« so o akciji še zapisali njeni snovalci.
Elementi akcije: družbena omrežja, mediji
Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič in Anja Bogataj
Kreativna direktorica: Julija Somrak
Strateška direktorica: Nina Jakovljević
Tekstopisci: Julija Somrak, Kristjan Klemenčič in Teja Fajdiga
Montaža: Tadej Abram
Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Vodja projekta: Ingrid Kozole
Oglaševanje: Sabina Juntez
Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga
Druge agencije: SHIFT
Čas trajanja akcije: januar in februar 2024
VIR: MM - Marketing Magazin