Agencija SHIFT je za Tuš zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero predstavljajo njihove »čarobne okraske«.

Agencija SHIFT je za Tuš zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero predstavljajo njihove »čarobne okraske«.

Letošnje praznike Tuš ob vsakem nakupu nad 25 evrov ali nakupu izbranega izdelka članom Tuš kluba podari brezplačen čarobni okrasek. »Okraski so v obliki različnih prazničnih motivov, zato vsak paketek poskrbi za čarobno presenečenje,« pojasnijo v Tušu.

Ker je okraske potrebno najprej sestaviti, ti družino še dodatno povežejo v skupnem ustvarjanju: »Ustvarjalnost pa se ne konča pri sestavljanju. Okraske namreč lahko, poleg tega, da jih obesite na božično drevesce ali postavite na praznično mizo, umestite tudi na bolj nenavadna mesta – in tako presenetite svoje najbližje.« In prav tovrstna »čarobna presenečenja«, kot jim pravijo snovalci akcije, so v kampanji prikazana v različnih TV-oglasih, pa tudi na digitalnih in zunanjih kanalih ter v radijskem oglasu.

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, izpostavitve na prodajnih mestih in interna komunikacija

Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Maša Šolinc, Danijela Lakičevič, Nika Brodnik in Valerija Jakopič

Kreativna direktorja in tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs 

Oblikovalka: Lucija Pale Povalej 

Vodja projekta: Lina Gorjup  

Filmska produkcija: FLO Studio 

Producent: Aljaž Habot 

Režiser: David Belina 

DOP: Klemen Smolar 

Medijska agencija: Media Publikum

VIR: MM