Agencija SHIFT je za Tuš zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero predstavljajo njihove »čarobne okraske«.
Agencija SHIFT je za Tuš zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero predstavljajo njihove »čarobne okraske«.
Letošnje praznike Tuš ob vsakem nakupu nad 25 evrov ali nakupu izbranega izdelka članom Tuš kluba podari brezplačen čarobni okrasek. »Okraski so v obliki različnih prazničnih motivov, zato vsak paketek poskrbi za čarobno presenečenje,« pojasnijo v Tušu.
Ker je okraske potrebno najprej sestaviti, ti družino še dodatno povežejo v skupnem ustvarjanju: »Ustvarjalnost pa se ne konča pri sestavljanju. Okraske namreč lahko, poleg tega, da jih obesite na božično drevesce ali postavite na praznično mizo, umestite tudi na bolj nenavadna mesta – in tako presenetite svoje najbližje.« In prav tovrstna »čarobna presenečenja«, kot jim pravijo snovalci akcije, so v kampanji prikazana v različnih TV-oglasih, pa tudi na digitalnih in zunanjih kanalih ter v radijskem oglasu.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, izpostavitve na prodajnih mestih in interna komunikacija
Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Maša Šolinc, Danijela Lakičevič, Nika Brodnik in Valerija Jakopič
Kreativna direktorja in tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs
Oblikovalka: Lucija Pale Povalej
Vodja projekta: Lina Gorjup
Filmska produkcija: FLO Studio
Producent: Aljaž Habot
Režiser: David Belina
DOP: Klemen Smolar
Medijska agencija: Media PublikumVIR: MM