V DPD smo pripravili sporočilo za javnost na temo vrhunca sezone in pravočasnega naročila paketov. Vljudno vabljeni k branju in objavi. Sporočilo pošiljam v prilogi in nižje v besedilu.
Prazniki so čas veselja in druženja z najbližjimi, hkrati pa so lahko tudi stresni. Še posebej, ko pride do nakupovanja daril in pravočasne dostave. Spletno nakupovanje že nekaj let raste, a prav v prazničnem obdobju, doseže vrhunec sezone, zato je načrtovanje nakupov ključnega pomena. Preberite, kaj svetujejo v DPD, kako poskrbeti, da bodo darila pod vašo smrečico pravočasno.
V prazničnem času se število paketov v Sloveniji in Evropi močno poveča. To pomeni večji pritisk na dostavne službe, zato je v tem obdobju zelo pomembno načrtovanje in pravočasno naročanje daril, s katerimi želite obdariti svoje najbližje. Pravočasno naročanje lahko pomeni manj stresa in seveda večje možnosti, da bodo vaša darila dostavljena pravočasno.
V DPD svojim uporabnikom omogočajo fleksibilno dostavo za brezskrbne praznike – vsak prejemnik lahko namreč sam prilagodi dostavo svojega paketa in ga prevzeme kjerkoli in kadarkoli mu to ustreza.
Za vas so pripravili 3 nasvete, kako do brezskrbne praznične dostave:
1.myDPD aplikacija: vaša dostava, vaša odločitev
Vas v času dostave ni doma? Brez skrbi!
Z myDPD aplikacijo lahko uporabniki prevzamete popoln nadzor nad svojo dostavo in paketu sledite v živo in v realnem času, paket lahko preusmerite na več kot 800 prevzemnih točk v Sloveniji, od tega v 200 DPD paketomatov, izberete lahko varno mesto za dostavo (na primer, garaža, terasa,…), prav tako pa lahko paketu spremenite naslov za dostavo in/ali datum dostave.
Če vas v času dostave ni doma, je to popolna rešitev za vas, saj lahko paket tako prevzamete kadarkoli in kjerkoli vam najbolj ustreza.
2.Izberite eno od 800+ Pickup točk ali DPD paketomatov
Prevzem paketov »izven doma« ali Out of Home dostava postaja iz leta v leto vse bolj priljubljena, saj prejemnikom omogoča večjo fleksibilnost in udobje. DPD paketomati so na voljo 24/7 in jih najdete na 200 lokacijah po vsej Sloveniji. Ta način prevzema paketa je priročen predvsem za tiste, ki imate v tem prazničnem obdobju svoje urnike močno zasedene z drugimi obveznostmi. Paket vas bo v paketomatu počakal do 72 ur, prevzamete pa ga lahko 24/7.
3.myDPD Business: popolna rešitev za pošiljatelje
myDPD Business je premium portal za poslovne DPD stranke oziroma pošiljatelje paketov. V aplikaciji lahko pošiljatelji hitro in enostavno spremljate pot svojih paketov, spremenite morebiti napačno vnesene podatke prejemnikov ali po želji prejemnika preusmerite paket na prevzemno točko, v DPD paketomat ali na drug naslov.
V DPD so še povedali, da se zavedajo pomena zanesljive dostave, še posebej v tem (pred)prazničnem času. Pravijo, da so njihove ekipe pripravljene na večje količine paketov, da veliko vlagajo v optimizacijo svojih operativnih procesov in da se bodo celo obdobje vrhunca sezone trudili, da bodo vsi paketi dostavljeni hitro, varno in pravočasno.
Načrtujte svoje nakupe v naprej, naložite myDPD aplikacijo in izkoristite prednosti DPD prevzemnih točk in paketomatov – tako bodo vaši prazniki brez stresa in skrbi. Izvedite več na https://www.dpd.com/si/sl/peak-season-2024/.
VIR: DPD