Zavarovalnica Sava predstavlja projekt Maš to!, kompetentnega sogovornika mladih odraslih pri soočanju z vsakodnevnimi izzivi in duševnimi stiskami. Pri projektu je zavarovalnici pomagala Luna TBWA.
Kratek opis akcije: V sodobnem času sta eni najpomembnejših tem duševno zdravje in razumevanje osebnih stisk. Še posebej v življenjih mladih odraslih, ki se soočajo z velikimi pritiski in pričakovanji družbe ter visokimi pričakovanji, ki jih sami gojijo do sebe. Zavarovalnica Sava je v svojem bistvu zavezana družbeni odgovornosti, v skladu z vrednotami svoje zaobljube Nikoli sami pa želi aktivno pomagati pri reševanju izzivov družbe. Zamisel in načrt za projekt Maš to! sta nastali kot plod interne inovacijske delavnice v Zavarovalnici Sava, življenje pa so mu vdihnili s pomočjo kreativne agencije Luna TBWA
Težave z duševnim zdravjem, medsebojnimi odnosi ali stresom znajo pravočasno prepoznati le redki, ti pa (mnogokrat prepozno) pomoč največkrat iščejo prav na spletu. Zato so se pri Zavarovalnici Sava s projektom Maš to! ciljni skupini približali tam, kjer preživijo največ svojega časa – na Instagramu. Tu s kakovostnimi vsebinami priznanih strokovnjakov odkrivajo različne tematike, razbijajo stigmo in odgovarjajo na vprašanja mladih, predvsem pa z njimi gradijo skupnost, ki se rada bodri s stavkom Maš to!
V sodelovanju s priznanimi psihologi in strokovnjaki s področja duševnega zdravja so na spletni strani pripravili poglobljene članke, ki se dotikajo različnih tematik s področja tesnobe, stresa, partnerskih in drugih odnosov ter širšega duševnega zdravja.
Ljudem pa je sedaj na voljo tudi brezplačen program spletne in mobilne vodene meditacije Zadihaj. S tem lahko naredijo svoj prvi korak do sprostitve v trenutku, ko začutijo, da to potrebujejo. Vse, kar morajo storiti, je, da odklopijo internetno povezavo in z njo povezane neprestane dražljaje ter si vzamejo čas zase. Spletna aplikacija Maš to! in program Zadihaj sta nastala v sodelovanju z besednim studiem Imenovalnik, kjer so poskrbeli, da so spodbudne besede vedno le klik stran.
»Ko te stiska tesnoba ali hromi stres, si zapomni … Zadihaj. Maš to! Mi smo s tabo.«
Elementi akcije: Spletno oglaševanje, družbena omrežja, aktivacije z vplivneži, spletna aplikacija, vsebinski marketing
Predstavnici naročnika: Katja Grušovnik in Karin Vidonja
Ekipa inovacijske skupine Zavarovalnice Sava: Ana Marinič, Karin Vidonja, Karmen Madjar, Petra Rostohar in Špela Čavničar
Zunanji partner inovacijske skupine: Urban Lapajne (Tovarna podjemov)
Vodji projekta na agenciji: Katja Hrovatin in Rok Travižan (Luna \TBWA)
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec (Luna \TBWA)
Tekstopisec: Blaž Žnidarec (Luna \TBWA)
Umetniški direktor: Miha Avsenik (Luna \TBWA)
Spletna oblikovalka: Jana Troha (Luna \TBWA)
Spletna stratega: Juša Fabjan in Jan Omahen (Luna \TBWA)
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj (Luna \TBWA)
Upravljalka družbenih omrežjih: Lara Mlakar (Luna \TBWA)
Razvijalec aplikacije Zadihaj in spletne strani Maš to: Leon Škrilec
Kreativni direktor in tekstopisec za aplikacijo Zadihaj: Žan Rus F. (Besedni studio Imenovalnik)
Strokovnjaki in partnerji za pripravo vsebine: Emosens (dr. Anja Kovačič), BRST psihologija (Kaja Strniša, mag. kom. in Branka Strniša, univ. dipl. psih.) in društvo za psihološko svetovanje Kameleon
Medijska agencija: Media Publikum
VIR: MM