Tisti Oplovci, ki poznajo to zgodbo, začnejo takoj ob lansiranju novega modela Opel z detajlnim iskanjem. Ampak ne z iskanjem le novosti na vozilu, kot so napredne tehnologije in asistenčni sistemi, temveč se podajo na lov za morskimi psi.

Morski psi: Z Oplovimi vozili se z vami vozijo tudi simpatični morski plenilci Kultno poreklo: Tradicija morskih psov v Oplovih avtomobilih se je začela z zabavno  idejo sina oblikovalca Corse 

Simbol: Skriti morski psi so odraz strasti do podrobnosti, ki jo živijo Oplovi  oblikovalci in predanosti temu, kar blagovna znamka predstavlja 

Tisti Oplovci, ki poznajo to zgodbo, začnejo takoj ob lansiranju novega modela Opel z  detajlnim iskanjem. Ampak ne z iskanjem le novosti na vozilu, kot so napredne tehnologije in asistenčni sistemi, temveč se podajo na lov za morskimi psi. Miniaturne  upodobitve živali, ki so na vrhu oceanske prehranjevalne verige in prav na današnji dan  (14.7.) obeležujemo svetovni dan ozaveščanja o morskih psih, že od leta 2004 zabavajo  Oplove voznike, potnike in ostale navdušence, tudi zaposlene, saj so v notranjosti in pri  najnovejših Oplovih avtomobilih tudi zunaj, simboli morskih psov pretkano skriti, njihov  ''dom'' pa se nikoli ne izda, nikomur. 

Zagotovo vas zanima, od kod morski psi?
Zgodba ali pa že kar legenda pravi, da je  davnega leta 2004, oblikovalec Dietmar Finger doma pripravljal skico za novo Corso. Ravno je oblikoval rebrast detajl vodila, ki je sicer očem skrit, predala pred sovoznikom,  ko je njegov sin pogledal skico in rekel: "Zakaj ne bi preprosto narisal morskega psa?"  "Zakaj pa ne!" je pomislil oblikovalec in na dano zasnovo narisal sliko morskega psa. 

Takratni glavni oblikovalec Corse, Niels Loeb, je bil takoj navdušen nad idejo in tako se je  "zgodba o Oplovem morskem psu" začela serijsko pojavljati v Oplovih avtomobilih. Po  Corsi je sledila Zafira, pri kateri je Karim Giordimaina, ki je bil takrat zadolžen za  oblikovanje notranjosti, v vozniškem delu kompaktnega kombija skril kar tri morske pse.  Sledili so še drugi in morski psi so postali pri Oplu ikonični. S predstavitvijo novih  modelov v SUV segmentu: Crosslanda, Mokke in Grandlanda se je kult obdržal in se z novo  Opel Astro še razširil, saj ima toliko energije, da lahko nahrani morske pse tako v kabini  kot na svoji zunanjosti. Več pa prepustimo vašemu lastnemu odkrivanju in ohranjamo  skrivnost. 

Dotična mesta, kjer se na Oplovih vozilih skrivajo simboli morskih psov, ostajajo  skrivnost tudi vodstvu, kar je ustvarilo pravi kult iskanja tako zunaj, kot znotraj podjetja.  Namreč, vsak glavni oblikovalec poskrbi, da na koncu razvojnega procesa v notranjost  in/ali zunanjosti umesti vsaj enega morskega psa. Mikro lokacija morskega psa ostane  skrita do začetka uradne prodaje, kar pomeni zabavno iskanje za ljubitelje morskih psov in Opla, znotraj in zunaj podjetja, ter hkrati odraža ljudskost in dostopnost te blagovne  znamke. 

Danes obeležujemo svetovni dan ozaveščanja o pomembnosti morskih psov. So namreč  eden glavnih plenilcev v obstoječem ekosistemu, kar botruje, da imajo ključno vlogo pri  ohranjanju ekosistema v morjih. Ne glede na svoje izjemne plenilske sposobnosti in da so  ena najstarejših vrst na planetu, so ranljiva in občutljiva vrsta. Strokovnjaki ocenjujejo,  da se je v zadnjih 50 letih število morskih psov zmanjšalo za več kot 70 %, kar je uničujoča izguba za biotsko raznovrstnost oceanov. Zato je dan ozaveščanja o morskih psih 
pomemben in najmanj kar lahko naredimo na dotični dan je, da spoštujemo ta čudovita  bitja in jih pomagamo zaščiti in ohraniti. 
Kult morskega psa se bo nadaljeval tudi pri prihodnjih Oplovih modelih in ob naslednjem  iskanju imejte v mislih izjemno pomembnost morskega psa za uravnotežen oceanski  ekosistem, kar posredno pomeni zdrav in trajnosten planet. 
Fotografija:www.media.stellantis.com


O Oplu  
Opel je eden največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov in je z obsežno ofenzivo elektrifikacije prevzel  vodilno vlogo pri zmanjšanju emisij CO2. Podjetje je v Rüsselsheimu v Nemčiji leta 1862 ustanovil Adam Opel.  Avtomobile so začeli izdelovati leta 1899. Opel je del korporacije Stellantis NV, globalno vodilnega podjetja,  ustvarjenega za novo dobo trajnostne mobilnosti, ki je januarja 2021 nastalo z združitvijo Groupe PSA in FCA  Group. Skupaj z britansko sestrsko znamko Vauxhall je Opel prisoten v več kot 60 državah po vsem svetu. Opel  dosledno izvaja strategijo elektrifikacije za zagotavljanje trajnostnega uspeha in izpolnitev pričakovanj  uporabnikov glede mobilnosti v prihodnosti. Do konca leta 2024 bodo vsi evropski Oplovi modeli osebnih vozil  na voljo tudi v elektrificirani različici. Od leta 2028 bo Opel v Evropi osredotočen izključno na baterijsko električna vozila.  
Obiščite https://int-media.opel.com  

O AW SLO Distribution d. o. o. 
AW SLO DIstribution d. o. o. je hčerinsko podjetje AW OPL Distribution Kft. s sedežem na Madžarskem, ki se že  30 let ukvarja z avtomobilskim poslom v srednji in vzhodni Evropi. Decembra 2020 je podjetje postalo  veleprodajni uvoznik za vozila Opel v Sloveniji in v ospredje postavlja tako partnerje kot stranke. Verjame v  prvovrstne storitve skozi učinkovit poslovni model z agilnimi odločitvami in osredotočenostjo na vsako  posamezno stranko. V podjetju AW SLO Distribution d. o. o. smo zavezani k rasti in razvoju, ter dolgoročnemu  uspešnemu poslovanju Opla in skrbi za blagovno znamko v Sloveniji tudi v prihodnje.

VIR: Opel