SKB Banka v novi kampanji »Vrzi kovanec za srečo naših olimpijcev« z agencijo Herman & partnerji poleg trdega dela in talenta izpostavlja srečo pri doseganju odličnosti v vrhunskem športu

SKB Banka v novi kampanji »Vrzi kovanec za srečo naših olimpijcev« z agencijo Herman & partnerji poleg trdega dela in talenta izpostavlja srečo pri doseganju odličnosti v vrhunskem športu

Kratek opis akcije: Kampanja se osredotoča na simbolično dejanje metanja kovanca, ki obenem predstavlja željo po dobrem izidu, poštenost v odločanju in nepredvidljivost športa, in poziva javnost, naj podpre svojo reprezentanco, ko se odpravlja na olimpijske igre v Pariz. Središče projekta je spletna stran, na kateri lahko uporabniki vržejo virtualen kovanec za srečo reprezentanci, za vsak met pa SKB Banka Fundacijama Leona Štuklja in Miroslava Cerarja donira 10 centov in neposredno pomaga pri razvoju mladih slovenskih športnikov.
Digitalno aktivacijo spremljata dva televizijska oglasa; prvi gledalce spodbuja k sodelovanju s srečnim metom za olimpijce, drugi pa ponazarja pot mlade športnice, ki se ob podpori SKB razvije v Marušo Mišmaš Zrimšek. Oba oglasa poudarjata, da sta talent in vztrajnost ključnega pomena, vendar sta kanček sreče in neomajna podpora pogosto ključna sestavina uspeha.

POSNETEK

Vrzite kovanec za srečo naših olimpijcev


Kampanja ni le bežen trenutek v zgodovini SKB; banka že 30 let vztrajno podpira slovenske olimpijce, ki utelešajo vrednote odličnosti, prijateljstva in spoštovanja. S to akcijo SKB ponovno potrjuje svojo zavezanost športnikom in olimpijskemu duhu ter skrbi, da vsak vrženi kovanec ni le golo upanje, temveč konkretna materialna podpora bodočim slovenskim športnim zvezdam.

POSNETEK
Od mladega športnega upa do rekorderja/



Namen kampanje je spodbuditi nacionalno podporo slovenskemu športu in nas vse opomniti, da si moramo v športu, kot tudi v življenju, prizadevati z vsemi močmi – a tudi ceniti vsak trenutek sreče in podpore drugih, ki lahko spremenita vse.

/

Elementi akcije: televizijski,  zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali

Predstavnici naročnika: Tanja Habjan in Lara Berlec

Agencija: Herman&partnerji

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Sašo Braz

Vodja projekta: Juš Šoltes

Umetniška direktorja: Gregor Čeferin (Herman & partnerji) in Matevž Ptičak (SKB)

Produkcija: Squareme

Režija: Luka Štigl

Producent: Sebastjan Oblak

Trajanje akcije: od 17. aprila do 11. avgusta 2024

VIR - MM MARKETING MAGAZIN