SKB Banka v novi kampanji »Vrzi kovanec za srečo naših olimpijcev« z agencijo Herman & partnerji poleg trdega dela in talenta izpostavlja srečo pri doseganju odličnosti v vrhunskem športu
SKB Banka v novi kampanji »Vrzi kovanec za srečo naših olimpijcev« z agencijo Herman & partnerji poleg trdega dela in talenta izpostavlja srečo pri doseganju odličnosti v vrhunskem športu
Kratek opis akcije: Kampanja se osredotoča na simbolično dejanje metanja kovanca, ki obenem predstavlja željo po dobrem izidu, poštenost v odločanju in nepredvidljivost športa, in poziva javnost, naj podpre svojo reprezentanco, ko se odpravlja na olimpijske igre v Pariz. Središče projekta je spletna stran, na kateri lahko uporabniki vržejo virtualen kovanec za srečo reprezentanci, za vsak met pa SKB Banka Fundacijama Leona Štuklja in Miroslava Cerarja donira 10 centov in neposredno pomaga pri razvoju mladih slovenskih športnikov.
Kratek opis akcije: Kampanja se osredotoča na simbolično dejanje metanja kovanca, ki obenem predstavlja željo po dobrem izidu, poštenost v odločanju in nepredvidljivost športa, in poziva javnost, naj podpre svojo reprezentanco, ko se odpravlja na olimpijske igre v Pariz. Središče projekta je spletna stran, na kateri lahko uporabniki vržejo virtualen kovanec za srečo reprezentanci, za vsak met pa SKB Banka Fundacijama Leona Štuklja in Miroslava Cerarja donira 10 centov in neposredno pomaga pri razvoju mladih slovenskih športnikov.
Digitalno aktivacijo spremljata dva televizijska oglasa; prvi gledalce spodbuja k sodelovanju s srečnim metom za olimpijce, drugi pa ponazarja pot mlade športnice, ki se ob podpori SKB razvije v Marušo Mišmaš Zrimšek. Oba oglasa poudarjata, da sta talent in vztrajnost ključnega pomena, vendar sta kanček sreče in neomajna podpora pogosto ključna sestavina uspeha.
POSNETEK
POSNETEK
Kampanja ni le bežen trenutek v zgodovini SKB; banka že 30 let vztrajno podpira slovenske olimpijce, ki utelešajo vrednote odličnosti, prijateljstva in spoštovanja. S to akcijo SKB ponovno potrjuje svojo zavezanost športnikom in olimpijskemu duhu ter skrbi, da vsak vrženi kovanec ni le golo upanje, temveč konkretna materialna podpora bodočim slovenskim športnim zvezdam.
POSNETEK
POSNETEK
Namen kampanje je spodbuditi nacionalno podporo slovenskemu športu in nas vse opomniti, da si moramo v športu, kot tudi v življenju, prizadevati z vsemi močmi – a tudi ceniti vsak trenutek sreče in podpore drugih, ki lahko spremenita vse.
Elementi akcije: televizijski, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali
Predstavnici naročnika: Tanja Habjan in Lara Berlec
Agencija: Herman&partnerji
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisec: Sašo Braz
Vodja projekta: Juš Šoltes
Umetniška direktorja: Gregor Čeferin (Herman & partnerji) in Matevž Ptičak (SKB)
Produkcija: Squareme
Režija: Luka Štigl
Producent: Sebastjan Oblak
Trajanje akcije: od 17. aprila do 11. avgusta 2024
VIR - MM MARKETING MAGAZIN