Na okrogli mizi »Oglaševanje je mrtvo – naj živi oglaševanje«, ki jo je na DIGGIT-u vodila Petra Krulc, so se govorci strinjali, da se oglaševalska industrija z vzponom umetne inteligence močno spreminja, a morda celo na bolje.
Na okrogli mizi »Oglaševanje je mrtvo – naj živi oglaševanje«, ki jo je na DIGGIT-u vodila Petra Krulc, so se govorci strinjali, da se oglaševalska industrija z vzponom umetne inteligence močno spreminja, a morda celo na bolje.
Okroglo mizo o prihodnosti oglaševanje je moderirala Petra Krulc, neodvisna kreativna voditeljica, strateginja in svetovalka, ki je sodelujoče izzvala s pomenljivim vprašanjem, ali je oglaševanje v zatonu, ker ga bo nadomestila umetna inteligenca, ali pa je prav zdaj priložnost, da se panoga preobrazi in izrabi ustvarjalni potencial človeškega talenta. »Pozabite na aktualno stanje. Oglaševalska industrija se sooča z množico novosti in izzivov, ki jo bodo za vedno spremenili,« je dejal Amir Guy, ustanovitelj platforme togetherr.com. Pri tem je dal poslušalcem jasno vedeti, da je oglaševanje zelo ozka niša in da se v resnici prava kreativnost skriva zunaj oglaševalske ndustrije. »Umetna inteligenca je prihodnost, ki nam bo olajšala vsakodnevne izzive, mi pa smo žal prepočasni, da bi to implementirali. Včasih se počutim, kot da smo oglaševalci dinozavri, saj v drugih panogah hitreje pograbijo novosti in priložnosti.« Davor Bruketa, soustanovitelj in glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, je bolj optimističen: »Lahko smo hvaležni, da živimo v tako vznemirljivem času, ko se stvari premikajo hitro kot nikoli prej in zato imamo toliko več moči za spreminjanje industrije. Ne vidim razloga, zakaj se ne bi učili od drugih panog. Ne bodimo skromni, naše delo dokazuje, da oglaševanje premika meje.«
Jari Ullako, ustanovni partner agencije FARM Stockholm (by The Network), je občinstvu razložil drugi tir prihodnosti oglaševalske industrije: »Za vsak izdelek obstajata dve ceni – denarna in »trajnostna«. Glede na to, da imamo vsi akterji v oglaševanju moč, da pripovedujemo zgodbe, me zanima, ali veste, katero zgodbo boste povedali množici? Pri nas smo mnenja, da bi morale vse blagovne znamke prodajati manj, a boljše stvari, ki imajo pozitiven vpliv na svet.«
Sogovorniki so se strinjali, da v prihodnosti navkljub tehnologiji brez talentov ne bo šlo: »Ljudje znotraj oglaševalske industrije morajo poskrbeti, da iščejo in negujejo (mlade) talente, zagotovo pa ne smejo zaspati na lovorikah umetne inteligence,« je dejal Guy in dodal: »Pa čeprav je umetna inteligenca orodje, ki ga ne smemo ignorirati. Poudarjam – pomeni prihodnost. Če smo včasih ljudje brali oglase, danes oglasi berejo nas.«
VIR: MM