Valicon je tudi letos organiziral tradicionalni Valicon Knowledge Club (VKC), na katerem so se posvetili umetni inteligenci ter slovenskim pristopom do nje.

Valicon je tudi letos organiziral tradicionalni Valicon Knowledge Club (VKC), na katerem so se posvetili umetni inteligenci ter slovenskim pristopom do nje.

Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Dogodek, ki spodbuja podjetniško povezovanje in pridobivanje novih znanj, je po treh letih premora tokrat potekal v dvorani Cineplexxa v Ljubljani. Letošnja osrednja tema je bila uporaba umetne inteligence na področju trženjskega raziskovanja kot rešitev za razvoj identitete znamk in kateri so najnovejši načini spremljanja potrošnikov in njihovega vedenja.

INFORMACIJ O UMETNI INTELIGENCE VSE VEČ

Dogodek so odprli z uvodnim predavanjem o osnovah umetne inteligence (UI). »Odkar je na trg prišel ChatGPT, je veliko ekspertov za UI, a to še ne pomeni, da jo znamo vsi ustvariti,« je dejal Zenel Batagelj, partner v Valiconu, in razložil, kako se je razvoj umetne inteligence sploh začel.

V Valiconu se že več let posvečajo ustvarjanju umetne inteligence, kar pomeni, da učijo stroje delati stvari, za katere na splošno menimo, da je zanje potrebna človeška inteligenca. To dosegajo z vzpostavljanjem vmesnika. Slednji prevaja računalniški jezik, sestavljen iz številk 0 in 1, v človeški naravni jezik. Za tovrstne postopke potrebujejo veliko količino podatkov in procesorske moči, pozneje pa še precej klasifikacije. Osredotočili so se na besedila in tako razvijajo model, ki bo razumel večino svetovnih jezikov, velik poudarek pa dajejo jezikom iz regije, predvsem slovenščini.

POVEČANJE PRODUKTIVNOSTI

Batagelj pravi, da bodo to orodje lahko uporabljala podjetja za operiranje s podatki, najbolj prav pa bodo prišla podjetjem, ki se soočajo z velikimi količinami podatkov – za anketiranje, kontaktiranje strank, analizo potrošnikov in ne nazadnje tudi za klicne in prodajne centre.

»Z umetno inteligenco bo raziskovanje postajalo vse bolj 'kvalitativno' – UI bo podjetju razvrščala komentarje, pritožbe ali odgovore in to tudi ko bodo sporočila bolj kompleksna in odprtega tipa. Potem pa bo te pozive poslala na pravega naslovnika iz podjetja glede na to za kakšne vrst poziv bo šlo. Prav ta orodja bodo v prihodnje pomenila izreden vir učnih vzorcev za superiorne modele UI,« je povedal za MM.

VIR: MM