V Lidlu Slovenija so s svežimi in kakovostnimi izdelki otvorili letošnjo sezono piknikov, Luna \TBWA pa je s svežimi idejami ustvarila humorno komunikacijsko akcijo.

V Lidlu Slovenija so s svežimi in kakovostnimi izdelki otvorili letošnjo sezono piknikov, Luna \TBWA pa je s svežimi idejami ustvarila humorno komunikacijsko akcijo.

Opis akcije: Čeprav je vsako druženje ob žaru malo drugačno – nekatera so na malih balkonih, druga na plaži, tretja ob tabornem ognju; lahko so za vegetarijance, mesojedce, vegane ali riboljube; nekateri jim pravijo grill, drugi piknik, tretji žar, nekateri pa preprosto samo kosilo – so vsem skupni liki, ki se vedno znova pojavijo tam. V seriji humornih televizijskih oglasov se bodo predstavili najrazličnejši gosti, ki se praviloma znajdejo na druženjih. »Vsi poznamo nekoga, ki poje ves kruh, še preden je meso pečeno, ali pa nekoga, ki ves čas pametuje žar mojstru. Pa tistega, ki pride nepovabljen, in tistega, ki s svojimi šalami dolgočasi vse prisotne.« so povedali v agenciji. Da bi predstavili čim več različnih likov, so jih umestili v štiri različne priložnosti za druženje, in sicer piknik med bloki s sosedi, družinsko žar pojedino, morski žar v kampu in moško popoldne ob roštilju.

V kampanji imajo sicer glavno vlogo Lidlovi sveži in kakovostni izdelki – zelenjava in sadje, meso, ribe, pekovski, veganski in bio izdelki ter druge zvezde, ki na pikniku ne smejo manjkati. Njihov širok nabor izdelkov je povezan z različnimi predstavniki ciljnih skupin, ki sebe ali svoje bližnje zagotovo najdejo v številnih prepoznavnih likih. »Vse oglase povezujejo iznajdljivi gostitelji oziroma žar legende, ki znajo ustreči vsem svojim gostom in njihovim zahtevam z izdelki iz Lidla. Tako pozicioniramo Lidl kot prvo in seveda tudi pravo izbiro za nakup svežih in kakovostnih izdelkov,« so še povedali v Lidlu. 

V oglasih, ki povzemajo lastnosti priljubljenega formata »mockumentary«, so se igralcem pridružili tudi vplivneži, ki aktivno soustvarjajo družbena omrežja Lidla Slovenija, in drugi znani obrazi, ki v prilagojenih materialih za družbena omrežja še dodatno razvijajo osebnostne lastnosti svojih likov. K še dodatni navezavi na dokumentarizem pa je pripomogel tudi zaščitni glas Ivana Lotriča, ki ga vsak od nas povezuje s slovenskimi dokumentarnimi oddajami.

Kampanja ne izstopa samo s svežimi izdelki, temveč tudi s svežim pristopom v fotografiji, saj so fotografije navdih našle v slogu »naključne renesanse« (ang. accidental reneissance). Ta sledi principom renesančne umetnosti, ustvarja dinamiko med akterji in poleg glavne zgodbe govori še številne manjše ter na vizualno privlačen način prelamlja konvencije kategorije. Komične renesančne motive je v objektiv ujel fotograf Primož Lukežič, režijski podpis pa je na oglasih pustil uspešen hrvaški režiser Rino Barbir.

Elementi akcije: Televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tisk, oglasi na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih, gradiva na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Lea Grilc, Maruša Pangerc, Janja Nardin, Veronika Šavrič, Tea Inkret, Darja Mravinec, Andraž Kebe, Tanja Knez, Miha Horvat in Katja Galjot

Direktorica naročnika v agenciji: Sanja Hudin

Vodja projekta v agenciji: Urška Cerar

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Rino Barbir

Bral: Ivan Lotrič

Fotograf: Primož Lukežič

Produkcija spletnih videov: Black Lime

Montaža spletnih in izdelčnih videov: Matic Povše

VIR: MM