Še 63 dni nas loči do 29. mednarodne kolesarske dirke Po Sloveniji, ki bo potekala med 14. in 18. junijem.

Sportida, Matic Klanšek VelejNa naslovni fotografiji z leve proti desni: predsednica kolesarskega kluba Adria Mobil Mojca Novak, Domen Novak (UEA Team Emirates), direktorica STO, mag. Maja Pak, ter Luka Mezgec (Jayco AlUla).


Še 63 dni nas loči do 29. mednarodne kolesarske dirke Po Sloveniji, ki bo potekala med 14. in 18. junijem. Slovenska turistična organizacija (STO) bo v partnerstvu s Kolesarskim klubom Adria Mobil tudi letos zagotovila prenos dirke pod prepoznavnim sloganom »Fight for green« na globalni televizijski mreži Eurosport. Za še učinkovitejšo promocijo Slovenije in destinacij, ki gostijo dirko, STO ob dirki izvaja dodatne oglaševalske aktivnosti. Podrobnosti o organizaciji in izvedbi dirke so partnerji predstavili na današnji novinarski konferenci v Ljubljani. Na novinarski konferenci sta sodelovala tudi vrhunska kolesarja Luka Mezgec ter Domen Novak.

STO se je po odličnih rezultatih v preteklih letih za sodelovanje pri kolesarski dirki Po Sloveniji  odločila tudi letos. Dirka, ki bo kolesarje iz 19 svetovnih ekip popeljala po 833,3 kilometra trase, bo v 11 urah prenosa v živo na TV-kanalih Eurosport 1 in 2 po ocenah dosegla več kot 10 milijonov kolesarskih navdušencev.

Mag. Maja Pak, direktorica STO, je na novinarski konferenci izpostavila: »Veseli nas, da smo izjemen športni dogodek v organizaciji Kolesarskega kluba Adria Mobil s podporo destinacij in STO pripeljali do mednarodne prepoznavnosti, pa tudi do vse večje priljubljenosti med slovensko javnostjo. STO bo, ob prenosu dirke na Eurosportu, dodatno vidnost prireditve tudi letos zagotovila z oglaševanjem na Eurosportu maja, junija in julija z 230 videospoti Slovenije in destinacij, ki gostijo začetek in cilj posameznih etap, spletnim oglaševanjem na eurosport.com in objavami na drugih kanalih Eurosporta. Dirka se ponaša z izredno gledanostjo, saj si jo je v zadnjih petih letih ogledalo več kot 46 milijonov gledalcev

Pakova je še poudarila, da dirka s televizijskim prenosom, ob atraktivnem športnem dogodku v svet ponese tudi turistično predstavitev Slovenije. »Projektu se vsako leto priključijo nove destinacije. Tokratna dirka poteka skoraj skozi celo Slovenijo, od Kobarida do Ormoža. Pomembno je, da dirko prenaša tudi RTV Slovenija, saj s tem krepimo tudi željo po aktivnem oddihu in zdravem življenjskem slogu prebivalcev Slovenije,« je dodala.

Slovenija se že s samim prenosom dirke na Eurosportu predstavlja kot odlična država za aktivna doživetja na prostem ter kot vrhunska gostiteljica najzahtevnejših športnih prireditev.

Še dodatno pa bo STO vidnost dirke okrepila z oglaševalskimi aktivnostmi. Slovenijo in turistične destinacije bo predstavila v 230 televizijskih oglasih in predvidoma 3,2 milijona prikazih spletnih oglasov na spletnih straneh Eurosporta (eurosport.com).

STO tudi v letošnjem letu v okviru dirke sodeluje s turističnimi destinacijami. Vseh 10 destinacij, ki gostijo starte in cilje, bo predstavljenih v video spotih z izpostavitvijo ključnih turističnih znamenitosti. Znamka I feel Slovenia bo vidno izpostavljena ob trasi dirke, med drugim bo kar 20.000 zastavic traso obarvalo v zeleno barvo znamke Slovenije.

Prebivalce naše dežele bo za odkrivanje Slovenije na kolesu dirka navduševala tudi s prenosom na RTV Slovenija.

Več o dirki ter pomenu športnega turizma lahko preberete v medijskem središču .
Foto: Sportida, Matic Klanšek VelejNa naslovni fotografiji z leve proti desni: predsednica kolesarskega kluba Adria Mobil Mojca Novak, Domen Novak (UEA Team Emirates), direktorica STO, mag. Maja Pak, ter Luka Mezgec (Jayco AlUla).

VIR: Slovenska turistična organizacija