Mastercard prek platforme SharePlanica dosegel pomemben mejnik v smeri vključujoče družbe

Mastercard prek platforme SharePlanica dosegel pomemben mejnik v smeri vključujoče družbe

Ljubljana, 27. marec 2024 -  Minuli vikend je ljubezen do športa in pripravljenost priskočiti na pomoč v dolini pod Poncami združila številne Slovence. S pomočjo osvežene različice Mastercard platforme SharePlanica je prevoz do Planice delilo 735 potnikov, od tega kar 245 oseb z različnimi invalidnostmi in njihovimi spremljevalci.  Lani je bilo teh le okoli 50. S tem korakom je družba Mastercard ponovno potrdila svojo zavezanost k ustvarjanju bolj vključujoče družbe in dokazala, da je s skupnimi močmi mogoče doseči pozitivne spremembe in navdihniti druge.


Delimo Planico z vsemi! 

V Planici je za najboljše skakalce v okviru FIS finalu svetovnega pokala v smučarskih skokih navijalo 245 oseb z različnimi invalidnostmi in njihovimi spremljevalci, ki so se na največji slovenski športni praznik odpravili prek platforme SharePlanice. Lani je bilo invalidov in njihovih spremljevalcev le 50, zato je 390-odstotno povečanje števila oseb z invalidnostjo v Planici v primerjavi s prejšnjim letom izjemno spodbudno. 

“V družbi Mastercard smo izjemno ponosni, da smo združili spoštovanje, strpnost in sodelovanje, ki se še posebej kažeta v športu, in jih uspešno prenesli v delovanje letošnje različice platforme SharePlanica. Dokazali smo, da kot podjetje in družba delujemo v smeri inkluzivnosti, cenimo ključne vrednote medsebojne pomoči in gradimo na nepozabnih doživetjih, ki so del vsakega od nas. Z zavzetostjo celotne ekipe in trdim delom smo ponovno storili velik korak naprej k bolj vključujoči družbi, ki ne bila mogoča brez srčnih posameznikov, kot sta Dominik Lozar in Igor Mikić, ter številnih, ki so se pridružili Mastercard iniciativi,” je ob tem dejal Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija.

Deljenje prevozov prispeva tudi k zmanjšanju ogljičnega odtisa. 

Družba Mastercard je lani prek platforme SharePlanica z deljenjem prevozov zmanjšala število avtomobilov v Planici ter s tem prihranila kar 12 ton ogljikovega dioksida. Letos je z osveženo različico SharePlanica povezala osebe z različnimi invalidnostmi s prostovoljci, ki so bili pripravljeni prevoz do Planice in jim omogočiti izjemno navijaško vzdušje slovenskega športnega praznika pod Poncami. Na platformi www.SharePlanica.si je bilo objavljenih 267 prevozov in prepeljanih 735 potnikov, s čimer obiskovalci Planice niso delili le navijaškega vzdušja, temveč so po vzoru lanskoletne SharePlanice so tudi prispevali k zmanjšanju ogljičnega odtisa Planice. 

O družbi Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je globalno tehnološko podjetje v plačilni industriji. Naše poslanstvo je povezati in napajati vključujočo, digitalno ekonomijo, ki koristi vsem in povsod, tako, da naredi transakcije varne, preproste, pametne in dostopne. Z uporabo varnih podatkov in omrežij, partnerstev in strasti, naše inovacije in rešitve pomagajo posameznikom, finančnim institucijam, vladam ter podjetjem, da uresničijo svoj največji potencial. S povezavami v več kot 210 državah in območjih gradimo trajnostni svet, ki odpira neprecenljive možnosti za vse. 

VIR: Povem