Predsednik Sveta tekmovalnega programa 33. SOF z drugim mandatom ostaja Uroš Goričan, kreativni direktor v agenciji Dobre zgodbe. Napoveduje večji pregled nad strokovno usposobljenostjo žirantov in časovno omejitev žirantskega statusa.

Predsednik Sveta tekmovalnega programa 33. SOF z drugim mandatom ostaja Uroš Goričan, kreativni direktor v agenciji Dobre zgodbe. Napoveduje večji pregled nad strokovno usposobljenostjo žirantov in časovno omejitev žirantskega statusa.

Vlogo podpredsednice Sveta tekmovalnega programa (STP) bo tudi letos prevzela Tanja Mezga, vodja naročnikov v podjetju Monoform. Predsedniku in podpredsednici se pridružuje še šest članov, izkušenih kreativnih in umetniških direktorjev ter snovalcev iz slovenskih oglaševalskih agencij, in sicer Gal Erbežnik, izvršni kreativni direktor v AV Studiu, Aleš Kočevar, samostojni kreativni direktor, Medeja Kraševec Žnidarec, kreativna direktorica v agenciji Luna TBWA, Matija Primc, umetniški direktor v agenciji Shift, in Benjamin Rančič, direktor potrošniške izkušnje v agenciji Renderspace.

NOVOSTI TEKMOVALNE AKADEMIJE SOF

Pred dvema letoma so uvedli Tekmovalno akademijo, kjer lahko pri ocenjevanju del za ožji izbor sodelujejo vsi člani Slovenske oglaševalske zbornice. Gre za festivalsko platformo, ki povezuje agencije, naročnike in medije tudi preko tekme. Kot pravi Uroš Goričan, je lani v njenem okviru dela za ožji izbor ocenjevalo več kot 60 članov. »Pregled in skupno žiriranje celoletne oglaševalske bere se je izkazalo kot odlična priložnost za poglobljen vpogled v realno stanje celotne stroke, ki jo vsi trije ključni akterji sooblikujemo. Zanimanje za sodelovanje se vsako leto povečuje, hkrati pa tudi zahteve po strokovnosti,« je povedal in dodal, da bodo zato z naslednjim letom vpeljali tudi nekaj novosti. Med drugim bosta to večji pregled nad strokovno usposobljenostjo žirantov in časovna omejitev žirantskega statusa za posameznika na največ dve leti.

NOVA SEKCIJA IN DVE NOVI KATEGORIJI

V Svetu tekmovalnega programa so za naslednji SOF pripravili tudi nekaj sprememb v sekcijah in skupinah. Pravijo, da bo z njimi tudi tekmovalni del festivala lažje spremljal aktualno stanje in spremembe v panogi.

Največja novost je nova sekcija odgovorno komuniciranje, ki je namenjena delom s področja trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti (ESG). To so dela, ki opozarjajo na družbene problematike ali so nastala z namenom pozitivnih premikov v družbi ali spreminjanja odnosa do okolja. »V preteklih letih so ta dela tekmovala v kategoriji trajnostno upravljanje znamk ali v skupini družbeno dobro – profitno in neprofitno. Glede na odgovornost, ki jo ima oglaševalska stroka do družbe in do okolja, pa si omenjene teme zaslužijo vidnejše mesto na festivalu,« pravijo v SOZ.

V skupini digitalno znotraj sekcije enokanalne komunikacije so dodali tudi novo kategorijo kreativna raba umetne inteligence, namenjeno delom, ki pri reševanju komunikacijskih izzivov na kreativen in inovativen način uporabljajo orodja generativne umetne inteligence. V skupini upravljanje znamk pa je dodana kategorija upravljanje znamke delodajalca. Vanjo se  uvrščajo komunikacijske rešitve in oglaševalske akcije z namenom gradnje in krepitve znamke delodajalca.

VIR: MM