Direktorica STO mag. Maja Pak je v četrtek, 5. oktobra, na Business-to-Diplomacy (B2D) v Piranu predstavila Slovenijo kot privlačno filmsko destinacijo. Slovenija predstavlja pomembno filmsko lokacijo ne samo za domači film, temveč tudi za filmske produkcije iz različnih delov sveta.
Direktorica STO mag. Maja Pak je v četrtek, 5. oktobra, na Business-to-Diplomacy (B2D) v Piranu predstavila Slovenijo kot privlačno filmsko destinacijo. Slovenija predstavlja pomembno filmsko lokacijo ne samo za domači film, temveč tudi za filmske produkcije iz različnih delov sveta. STO pri promociji Slovenije globalni filmski industriji sodeluje s Slovenskim filmskim centrom.
Slovenija je raznolika, varna in trajnostna, s čimer je v zadnjih letih že pritegnila številne velikane avdiovizualne industrije. Ponuja atraktivne snemalne lokacije, kot so obale, jezera, jame, reke in gradovi, ter raznolike letne čase. Poleg tega je v letu 2017 je pri nas stopil v veljavo ukrep denarnih povračil za avdiovizualno produkcijo, obenem pa ponuja tudi izredne strokovnjake s tega področja in odlično opremo.
Med odmevnejše projekte oz. promocije Slovenije kot destinacije za filmsko produkcijo lahko štejemo snemanja Netflixove produkcije "The Union" v 2022, v katerem so igrali tudi znani igralci, kot so Halle Berry, Mark Wahlberg in J. K. Simmons. Že v preteklih letih so pri nas snemali velikani, med katerimi sta tudi Disney in Amazon. Več izveste na povezavi.
Dogodek B2D z naslovom "Slovenija – edinstvena filmska destinacija" je pripravilo Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve Republike Slovenije v sodelovanju s Slovenskim filmskim centrom in Občino Piran. Namenjen je bil tujemu diplomatskemu zboru, potekal pa je v času Festivala slovenskega filma, kar je predstavljalo še dodatno priložnost za srečanje z nekaterimi slovenskimi filmskimi umetniki in ustvarjalci.
Na dogodku so spregovorili generalni direktor direktorata za gospodarsko in javno diplomacijo Slobodan Šešum, župan Občine Piran Andrej Korenika, generalni direktor direktorata za medije na Ministrstvu za kulturo Blaž Mazi, generalna direktorica direktorata za turizem na Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport Dubravka Kalin ter direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak.
Sledila je okrogla miza na omenjeno temo, v kateri so sodelovali Nataša Bučar, direktorica Slovenskega filmskega centra, Ira Cecić, producentka, Klemen Dvornik, direktor Zveze slovenskih filmskih ustvarjalcev, in Matej Knep iz Občine Piran. Vlogo moderatorke je prevzela igralka Nika Rozman.
Promocijske aktivnosti STO
Da je Slovenija privlačna filmska destinacija in da snemanje oglasov in filmov vpliva na prenočitve in potrošnjo v destinaciji snemanja, se zavedamo tudi na STO. Pri promociji Slovenije kot filmske destinacije se povezujemo s Slovenskim filmskim centrom. Tako smo sodelovali pri nastanku posebne tematske brošure in se dogovorili za implementacijo nacionalnega in turističnega znaka I feel Slovenia na vseh tiskovinah Slovenskega filmskega centra. Od leta 2017 se skupaj s Slovenskim filmskim centrom predstavljamo filmskim ustvarjalcem na največjem evropskem filmskem festivalu v Cannesu, leta 2018 in 2019 pa smo skupaj sodelovali tudi na mednarodno priznanem sejmu za promocijo filmskih lokacij FOCUS London.
STO je pred COVID-19 s Slovenskim filmskim centom izvedla tudi posebno delavnico s predstavniki turističnih destinacij na temo filmskega turizma in promocije slovenskih filmskih lokacij v povezavi s turizmom. Na delavnici so se udeleženci seznanili s prednostmi in priložnostmi, ki jih ponuja filmska industrija za razvoj turizma, predstavljeni so bili praktični nasveti kako najbolje izkoristiti potencial, ki ga snemanje filmov prinaša in na kakšen način učinkovito podpreti prihod filmskih ekip v destinacije.
Na STO bomo tudi v prihodnje sodelovali pri predstavitvi Slovenije kot odlične filmske destinacije tako v Evropi kot na prekomorskih trgih, saj se zavedamo vplivnosti filmske industrije v globalnem merilu. Pojavnost Slovenije kot filmske kulise pozitivno vpliva tudi na promocijo Slovenije kot turistične destinacije oziroma povečanju prepoznavnosti naše dežele in njenih lepot, kar lahko vzpodbudi gledalce k njenemu obisku.
VIR: STO