Bistvo filozofije omotenaši je, da se vsak gost vedno počuti kot doma, Lexus pa je to filozofijo uspešno prenesel tudi na svoja vozila, kjer se boste za volanom počutili, kot bi bili zleknjeni v svojem najljubšem naslonjaču.

Bistvo filozofije omotenaši je, da se vsak gost vedno počuti kot doma, Lexus pa je to filozofijo uspešno prenesel tudi na svoja vozila, kjer se boste za volanom počutili, kot bi bili zleknjeni v svojem najljubšem naslonjaču. 


Marsikdo pred nakupom vozila še vedno fizično obišče salon, sede za volan izbranega modela in se na podlagi občutka, ki ga ima za volanom, odloči, ali želi določeno vozilo kupiti ali ne. Nekomu niso všeč sedeži, spet drugemu ne ustreza občutek za volanom – ravno to so razlogi, zaradi katerih se stranke ne odločijo za nakup. 


Stranke, ki izberejo Lexus, takšnih težav zagotovo ne bodo imele. Če ste že kdaj preizkusili katero od vozil znamke Lexus, se zagotovo dobro spomnite izjemnega občutka, ki ga ima voznik, ko sede za volan te japonske znamke. Kot da ste doma, zleknjeni v svojem najljubšem naslonjaču. Ko se usedete v Lexus vozilo, vas prevzame občutek, kot da ste tukaj že bili ...


Omotenaši – življenjska filozofija Japoncev

Takšno luksuzno udobje je redkost, a pri Lexusu je zanj zaslužen omotenaši. Omotenaši je ena od japonskih filozofij, na temeljih katere je bila zgrajena že sama znamka, nanaša pa se na koncept gostoljubja, ki je globoko zakoreninjen v japonski kulturi in življenju.


Japonci so znani po svoji prijaznosti, ki je boste deležni v posebni meri, ko boste njihov gost. Naredili bodo vse, da se boste pri njih počutili tako prijetno kot doma in uživali v podrobnostih, na katere so gostitelji mislili prav zaradi vas. 


Čajni obred kot najpomembnejši del obiska

Morda je najpomembnejši vidik celotnega koncepta omotenaši obred priprave čaja. Pri tem obredu tako gostitelj kot gostje igrajo točno določene vloge in s tem v enaki meri prispevajo k druženju, končni cilj obreda pa je gostom postreči najboljši matcha zeleni čaj. 

Gostitelji lahko za samo pripravo na čajni obred porabijo tudi več dni. Odvisno od letnega časa, namena dogodka in samih gostov se zelo premišljeno in skrbno izbere posoda, prav tako pa tudi same dekoracije, kot so kakemone oziroma slike na zvitkih, ali ikebane oziroma cvetlični aranžmaji.

Čeprav je sam proces priprave včasih nekoliko daljši, ključ do umetnosti čajnega obreda leži v preprostosti, vrednote, ki jih bodo vsi udeleženci teh druženj odnesli s seboj, pa so hvaležnost, ponižnost in medsebojno spoštovanje.

Kako je ta filozofija vplivala na Lexus?

Ta japonska življenjska filozofija je globoko zakoreninjena v sami znamki Lexus. Od vsega začetka je omotenaši eden izmed temeljev, na katerih se je razvijala znamka, skozi številne elemente pa je še danes prisoten v Lexusovi zgodbi. Omotenaši boste pri Lexusu izkusili takoj, ko vstopite v salon, saj je eno od njihovih vodil vsako stranko obravnavati kot gosta v svojem domu. 


Če ste že kdaj obiskali katerega od Lexusovih salonov, ste v njihovem skrbno urejenem interierju zagotovo opazili set za pripravo matcha čaja. Posebne skodelice in bambusova metlica opominjajo na to pomembno dejanje v japonski kulturi, pa tudi na vse, kar simbolizira omotenaši.


Zavezanost strankam

Pri Lexusu se gostoljubje kaže tudi v odličnosti, torej v odličnosti storitev za stranke. Da bi presegli vsa pričakovanja strank, si Lexus močno prizadeva, da bi se ljudje počutili dobrodošle in hkrati predvideva potrebe strank, pogosto še preden se jih same zavejo. 

Morda je eden najboljših primerov, kako so svojo predanost in zavezanost odličnosti pokazali že na samem začetku, trenutek, ko sta se nekaj mesecev po lansiranju znamke v ZDA dve stranki pritožili zaradi manjših težav pri svojih vozilih. Lexus se je nato odločil za nenavaden podvig – vsem strankam, ki jih je bilo okoli 8000, so poslali obvestilo, naj svoje modele pripeljejo v najbližji salon, da bi jih preverili. 



Stranke, ki so živele daleč od servisnih centrov, so Lexusovi mehaniki obiskali na domu. Po tem, ko so pregledali vozila, so jih oprali in rezervoarje napolnili z gorivom. Takrat je konkurenca mislila, da bodo težave na samem začetku znamko pokopale, vendar si je Lexus s tem odličnim marketinškim trikom pridobil sloves znamke, ki ji je mar za stranke. 


Omotenaši boste torej najbolj izkusili v trenutku, ko boste sedli za volan Lexusa. V vozilu je vse podrejeno dobremu počutju – od samih sedežev, ki so udobni in odlični za vožnjo, do tega, da je vse preprosto in na dosegu roke. Kot da ste doma, tam, kjer ste najraje in kjer imate vse pod nadzorom. 

Ravno zato stranke obožujejo in cenijo Lexus, ki si je z leti pridobil sloves zanesljive in varne znamke, ki vas ne bo pustila na cedilu. Še več, zahvaljujoč tej odličnosti se boste v Lexusu vedno počutili dobro, srečno in zadovoljno – tako kot doma ...


VIR: Toyota Adria