V Luni \TBWA so za letošnjo izdajo Argete Exclusive zasnovali oglaševalsko akcijo skrivnostni šef. Gurmanski navdušenci in ljubitelji zahtevnejših okusov so vse do razkritja na Ljubljanskem gradu ugibali, kdo se je tokrat podpisal na črno embalažo.

Opis akcije: Tržnokomunikacijska akcija, ki je potekala v dveh fazah, je ljubitelje Argete in vrhunske kulinarike najprej postavila pred skrivnostno uganko – kdo je ustvaril kombinacijo nežne srnine paštete s svežimi malinami in sladkim črnim orehom? Še dodatno napetost in skrivnostnost so v kampanjo vnesli vrhunski chefi, ki so svoj podpis že pustili na liniji Argeta Exclusive, torej Janez Bratovž, Tomaž Kavčič in Luka Košir, ki so v spletnih videoposnetkih preizkušali okus nove paštete in opisovali skrivnostnega chefa. Kdo je letošnja zvezda, so ljubitelji dobrih okusov ugibali na spletni strani, na družbenih omrežjih in celo na Ljubljanski tržnici, kjer so lahko letošnjo kulinarično mojstrovino poskusili med prvimi. Ugibanje o tem, kdo je kulinarični virtuoz, je svoj vrh doseglo na posebnem ekskluzivnem dogodku, kjer so številni vplivneži in predstavniki medijev končno izvedeli, kdo je ta oseba. »Skrivnostni chef je Igor Jagodic,«  so bile najbolj pričakovane besede na dogodku razkritja na Ljubljanskem gradu, s katerim se je začela druga faza akcije. Na ekskluzivni večerji je Igor Jagodic, ki je tudi eden od letošnjih prejemnikov Michelinove zvezdice, s privlačnimi kombinacijami okusov gostom pripravil vrhunsko kulinarično izkušnjo. Skrivnostni šef je bil razkrit, nova različica Argeta Exclusive pa je prišla na trgovske police, kjer naj bi že navduševala potrošnike.

Ime akcije: Skrivnostni chef Argete Exclusive

Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, oglaševanje v tisku, oprema prodajnih mest, komunikacija na prodajnem mestu, dogodek za medije, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran

Predstavnica naročnika: Vida Kos

Vodja projekta: Saša Truden

Asistentka vodje projektov: Ana Kotar

Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisca: Medeja Kraševec in Tomaž Radšel

Oblikovalci: Miha Avsenik, Matic Povše in Ivan Todorović

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj

Spletna oblikovalka: Jana Troha

Spletni strateg: Jan Omahen

Produkcija spletne strani: CNJ

Produkcijska hiša: Black Lime

Promocijske aktivnosti na terenu: Fini Oglasi

Produkcija dogodka: Paideia

Fotograf: Manca Jevšček

Food stilist: Taja Polovšak


VIR: MM