Škoda Slovenija v sodelovanju z agencijo Votan komunikacije v kampanji »Dnevi odprtih vrat« vabi potrošnike v svoje prodajne salone.
Škoda Slovenija v sodelovanju z agencijo Votan komunikacije v kampanji »Dnevi odprtih vrat« vabi potrošnike v svoje prodajne salone.
Kratek opis akcije: Vizualne komunikacije v zunanjem oglaševanju in televizijskem oglasu ponujajo pogled na odprta vrata vozil Škoda. Prodajno frazo »dnevi odprtih vrat« so pri Škodi Slovenija s pomočjo agencije Votan komunikcaije parafrazirali ter ji vrnili primarni pomen – javnost dobesedno vabijo k odpiranju vrat novih Škode, da tako kot Nipke ugotovijo, da »skup se mava dobr!«.
Čas trajanja akcije: maj 2023
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali
Naročnik: Porsche Slovenija, znamka Škoda
Agencija in medijska agencija: Votan komunikacije
Predstavnika naročnika: Petr Podlipny in Melisa Lozica
Vodja projekta v agenciji: Nataša Krese
Kreativni direktor, tekstopisec in oblikovalec: Aleš Strajnar
Fotograf/ilustrator in režiser: Dražen Štader
Produkcijska hiša: Entity Films
Glasbena podlaga: Nipke – Skp se mava dobr
VIR: MM