Škoda Slovenija v sodelovanju z agencijo Votan komunikacije v kampanji »Dnevi odprtih vrat« vabi potrošnike v svoje prodajne salone.

Škoda Slovenija v sodelovanju z agencijo Votan komunikacije v kampanji »Dnevi odprtih vrat« vabi potrošnike v svoje prodajne salone.

Kratek opis akcije: Vizualne komunikacije v zunanjem oglaševanju in televizijskem oglasu ponujajo pogled na odprta vrata vozil Škoda. Prodajno frazo »dnevi odprtih vrat« so pri Škodi Slovenija s pomočjo agencije Votan komunikcaije parafrazirali ter ji vrnili primarni pomen – javnost dobesedno vabijo k odpiranju vrat novih Škode, da tako kot Nipke ugotovijo, da »skup se mava dobr!«.

Čas trajanja akcije: maj 2023

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali

Naročnik: Porsche Slovenija, znamka Škoda

Agencija in medijska agencija: Votan komunikacije

Predstavnika naročnika: Petr Podlipny in Melisa Lozica

Vodja projekta v agenciji: Nataša Krese

Kreativni direktor, tekstopisec in oblikovalec: Aleš Strajnar

Fotograf/ilustrator in režiser: Dražen Štader

Produkcijska hiša:  Entity Films

Glasbena podlaga: Nipke – Skp se mava dobr

VIR: MM