Letošnjih 25 prejemnikov PRO PR GLOBE Awards prihaja iz 15 držav in jim bodo podeljena edinstvena umetniška dela Akademije umetnosti Novega Sada, Univerze v Novem Sadu.
Letošnjih 25 prejemnikov PRO PR GLOBE Awards prihaja iz 15 držav in jim bodo podeljena edinstvena umetniška dela Akademije umetnosti Novega Sada, Univerze v Novem Sadu. Podelitev priznanj bo potekala 15. marca 2024 v Hotelu Mona Plaza, Beograd, kjer bo tudi 21. jubilejna izdaja mednarodne PRO PR Konference. Priznanja so prejeli: Sabrina Pečelin, vodja odnosov z javnostmi v Porsche Slovenija, Alenka Vidic Praprotnik, izvršna direktorica o28 komunikacijske skupine, in Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacij in trajnosti v A1 Slovenija in A1 Srbija.
Priznanja so prejeli tudi, iz Srbije: Milena Avramović Bjelica, izvršna direktorica in so-ustanoviteljica Chapter 4, Jelena Milašinović, vodja komunikacij Beograjske filharmonije, Suzana Miličić, lastnica Kontakta PR in Andrea Brbaklić, direktorica FromA Consulting Ltd.
Iz Velike Britanije: Polly Cziok, izvršna direktorica za spremembe in inovacije v London Borough of Merton in Sophie Brendel, direktorica oddelka za občinstvo, komercialo in digitalno v Muzeju Viktorija in Albert.
Iz Črne Gore: Nina Redžepagić, lastnica PR agencije OR, in Slađana Radović, vodja marketinga, PR-a in uporabniške izkušnje Novi Volvox.
Iz Hrvaške: Robert Škunca, generalni direktor za jugovzhodno Evropo v Grayling, in Dario Gabrić, vodja korporativnih komunikacij pri Erste bank Croatia.
Iz Italije: Alicia Matilda Lubrani, glavna direktorica marketinga in direktorica korporativnih komunikacij pri Axpo Italia.
Iz Bosne in Hercegovine: Nedžad Džudža, vodja marketinga in komunikacij pri ASA Osiguranje d.d. in Latifa Imamović, vodja marketinga Klika.
Iz Severne Makedonije: Ratka Tiricovska, vodja oddelka za marketing in PR pri Stopanski banki AD Skopje.
Iz Združenih držav Amerike: LaShonda L. Eaddy, docentka za odnose z javnostmi na Univerzi Penn State, in Travis Parman, glavni direktor za komunikacije pri AppHarvest.
Iz Južne Afrike: Dustin Chick, partner in generalni direktor pri Razor PR.
Iz Ukrajine: Sergii Bidenko, direktor pri Bayka.agency.
Iz Irana: Mina Nazari, strokovnjakinja za odnose z javnostmi in komunikacijo pri Power Distribution Company, Tabriz.
Iz Romunije: Dana Oancea, predsednica Foruma za mednarodno komunikacijo.
Iz Španije: Rafa Llopis, vodja oddelka za marketing pri Revestech.
Iz Madžarske: Zsófia Balatoni, so-ustanoviteljica PR agencije Uniomedia.
PRO PR GLOBE Awards je edini program nagrajevanja posameznikov, ki s svojim delom prispevajo k boljši percepciji pozicioniranja stroke odnosov z javnostmi na globalni, regionalni in lokalni ravni. Poudarek je na posameznikih, ne na projektih.
Priznanje se podeljuje v skladu s javno dostopnimi pravili. Komisija, v kateri so pretekli dobitniki in člani organizacijskega odbora, odloča o nagrajencih na podlagi podatkov, zbranih po postopku nominacije, ki vključuje: pregled biografije, medijskih objav in drugih relevantnih javnih virov informacij, ki lahko potrdijo kredibilnost in strokovnost kandidata v postopku nominacije in izbora za nagrade PRO PR GLOBE. Od leta 2017 je PRO PR GLOBE Awards edini program nagrad, v katerem kandidate nominirajo štiri svetovne komunikacijske organizacije: International Public Relations Association (Mednarodno združenje za odnose z javnostmi) - IPRA, International Communication Consulting Organisation (Mednarodna organizacija za komunikacijsko svetovanje) - ICCO, The Public Relations and Communications Association (Združenje za odnose z javnostmi in komunikacije) - PRCA in Chartered Institute of Public Relations (Društvo za odnose z javnostmi z nazivom Chartered) - CIPR.
PR - Apriori World
Priznanja so prejeli tudi, iz Srbije: Milena Avramović Bjelica, izvršna direktorica in so-ustanoviteljica Chapter 4, Jelena Milašinović, vodja komunikacij Beograjske filharmonije, Suzana Miličić, lastnica Kontakta PR in Andrea Brbaklić, direktorica FromA Consulting Ltd.
Iz Velike Britanije: Polly Cziok, izvršna direktorica za spremembe in inovacije v London Borough of Merton in Sophie Brendel, direktorica oddelka za občinstvo, komercialo in digitalno v Muzeju Viktorija in Albert.
Iz Črne Gore: Nina Redžepagić, lastnica PR agencije OR, in Slađana Radović, vodja marketinga, PR-a in uporabniške izkušnje Novi Volvox.
Iz Hrvaške: Robert Škunca, generalni direktor za jugovzhodno Evropo v Grayling, in Dario Gabrić, vodja korporativnih komunikacij pri Erste bank Croatia.
Iz Italije: Alicia Matilda Lubrani, glavna direktorica marketinga in direktorica korporativnih komunikacij pri Axpo Italia.
Iz Bosne in Hercegovine: Nedžad Džudža, vodja marketinga in komunikacij pri ASA Osiguranje d.d. in Latifa Imamović, vodja marketinga Klika.
Iz Severne Makedonije: Ratka Tiricovska, vodja oddelka za marketing in PR pri Stopanski banki AD Skopje.
Iz Združenih držav Amerike: LaShonda L. Eaddy, docentka za odnose z javnostmi na Univerzi Penn State, in Travis Parman, glavni direktor za komunikacije pri AppHarvest.
Iz Južne Afrike: Dustin Chick, partner in generalni direktor pri Razor PR.
Iz Ukrajine: Sergii Bidenko, direktor pri Bayka.agency.
Iz Irana: Mina Nazari, strokovnjakinja za odnose z javnostmi in komunikacijo pri Power Distribution Company, Tabriz.
Iz Romunije: Dana Oancea, predsednica Foruma za mednarodno komunikacijo.
Iz Španije: Rafa Llopis, vodja oddelka za marketing pri Revestech.
Iz Madžarske: Zsófia Balatoni, so-ustanoviteljica PR agencije Uniomedia.
PRO PR GLOBE Awards je edini program nagrajevanja posameznikov, ki s svojim delom prispevajo k boljši percepciji pozicioniranja stroke odnosov z javnostmi na globalni, regionalni in lokalni ravni. Poudarek je na posameznikih, ne na projektih.
Priznanje se podeljuje v skladu s javno dostopnimi pravili. Komisija, v kateri so pretekli dobitniki in člani organizacijskega odbora, odloča o nagrajencih na podlagi podatkov, zbranih po postopku nominacije, ki vključuje: pregled biografije, medijskih objav in drugih relevantnih javnih virov informacij, ki lahko potrdijo kredibilnost in strokovnost kandidata v postopku nominacije in izbora za nagrade PRO PR GLOBE. Od leta 2017 je PRO PR GLOBE Awards edini program nagrad, v katerem kandidate nominirajo štiri svetovne komunikacijske organizacije: International Public Relations Association (Mednarodno združenje za odnose z javnostmi) - IPRA, International Communication Consulting Organisation (Mednarodna organizacija za komunikacijsko svetovanje) - ICCO, The Public Relations and Communications Association (Združenje za odnose z javnostmi in komunikacije) - PRCA in Chartered Institute of Public Relations (Društvo za odnose z javnostmi z nazivom Chartered) - CIPR.
PR - Apriori World