Zaradi vedno večjega števila spletnih prevar v Sloveniji je Združenje bank Slovenije pripravilo kampanjo Pazi.se, ki ljudi ozavešča o aktualnih spletnih prevarah in načinih, kako se pred njimi zaščititi.
Zaradi vedno večjega števila spletnih prevar v Sloveniji je Združenje bank Slovenije pripravilo kampanjo Pazi.se, ki ljudi ozavešča o aktualnih spletnih prevarah in načinih, kako se pred njimi zaščititi.
Ob predstavitvi kampanje so poudarili, da so lani v Sloveniji zabeležili kar 4123 kibernetskih incidentov, kar je precej več kot leto prej. »Naraščajoče število spletnih prevar kaže na to, kako so spletni prevaranti vedno bolj prepričljivi, saj za krajo in izvabljanje osebnih podatkov in bančnih gesel izumljajo vedno nove načine. Prav zato smo pripravili kampanjo, a katero želimo ljudem pomagati, da bodo spletno prevaro prepoznali, še preden postanejo njena žrtev,« pravijo.
SPOROČILA GOLJUFOV SO PRENESLI V OGLASE
Nosilni kanal kampanje je spletna stran pazi.se, na kateri so predstavljene najpogostejše prevare ter načini, kako jih prepoznati ter se pred njimi zaščititi. Oglaševanje na vseh kanalih je namenjeno ozaveščanju in zavedanju, da spletne prevare obstajajo, ustvarjanju pozornosti publike o njihovem obstoju ter usmerjanju publike na spletno stran.
Poleg televizijskega oglasa, ki simbolično prikazuje različne obraze goljufov za spletnimi prevarami, so del komunikacije tudi plakati in spletni oglasi. Ti s svojimi sporočili posnemajo najuspešnejše taktike spletnih goljufov, izobraževalna vsebina in vrste spletnih prevar pa so objavljene tudi na spletni strani ter na novo odprtih profilih na Facebooku in Instagramu.
»Najbolj značilna elektronska in SMS sporočila, ki jih pošiljajo spletni goljufi, smo prenesli na zunanje plakate in spletno oglaševanje, torej v kontekst, kjer jih posamezniki ne pričakujejo. Če se nanje odzovejo, so seveda preusmerjeni na spletno stran pazi.se, s čimer pri njih spodbudimo razmislek o tem, kako enostavno je postati žrtev spletne prevare. Zadošča lahko že en sam klik in tega želimo preprečiti z osveščanjem in nasveti, kako spletne prevare prepoznati,« je poudarila Polona Polak, direktorica projekta v agenciji Saatchi&Saatchi (član Publicis Groupe Adriatic).
VIR: MM