Slovenija je bila danes prizorišče ikoničnega športnega dogodka Luka 2 Bled. Na mirni gladini Blejskega jezera je zasijalo edinstveno plavajoče košarkarsko igrišče, na katerem so moči merili košarkarski talenti iz petih držav.
Slovenija je bila danes prizorišče ikoničnega športnega dogodka Luka 2 Bled. Na mirni gladini Blejskega jezera je zasijalo edinstveno plavajoče košarkarsko igrišče, na katerem so moči merili košarkarski talenti iz petih držav. Obiskovalci so imeli priložnost občudovati prestižni NBA pokal Larry O’Brien, se preizkusiti v navijaških izzivih in biti med prvimi, ki so si zagotovili novi šporni čevelj “Luka 2 Lake Bled”, ki ga je navdahnilo Blejsko jezero. Na dogodku, ki je združil športno strast in naravne lepote Slovenije, je Slovenska turistična organizacija (STO) močno izpostavila znamko I feel Slovenia.
Dogodek Luka 2 Bled je bil izjemna priložnost za promocijo Slovenije na globalni ravni. Omogočil nam je, da svetu pokažemo naravne lepote, vrhunske posameznike, športne dosežke ter inovativne pristope Slovenije. STO je k dogodku pristopila kot glavni partner ter izpostavila znamko I feel Slovenia na najvidnejših pozicijah, kot so središče plavajočega košarkarskega igrišča, prizorišča okoli igrišča, VIP-tribuna in navijaška cona.
V središču pozornosti je bil novi športni čevelj "Luka 2 Lake Bled". Ta se z imenom in barvno kombinacijo poklanja slovenski ikoni, Blejskemu jezeru. Kot so zapisali pri globalno prepoznavni znamki Nike, superga, ki jo odlikujejo trajnostni vidiki, slavi tudi status Slovenije kot prve zelene destinacije na svetu in je poklon njeni zavezanost trajnostnemu razvoju.