Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree nadaljuje z igrivimi predstavitvami svojih blagovnih znamk.
Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree nadaljuje z igrivimi predstavitvami svojih blagovnih znamk.
Kratek opis akcije: »Vsi vemo, da čiščenje ni noben žur. Vsi tudi vemo, da po vsakem žuru sledi čiščenje. In prav tu se začne zgodba mladega para, ki ju spoznamo v sveži kampanji za Eurospinovo blagovno znamko čistil in pralnih sredstev Dexal,« pravijo snovalci akcije.
Lahkotnost čiščenja in učinkovitost sredstev Dexal so prikazali z izvirno uporabo zvoka, saj pristni zvoki čiščenja ustvarjajo glasbeno podlago oglasov in dajejo ritem za čiščenje doma. »Tako lahko s čistili Dexal prav vsak najde navdih in energijo za čiščenje še tako trdovratnih madežev. Pa naj gre za kuhinjo, dnevno sobo, kopalnico ali obleke – Dexal ima rešitev za celoten dom,« dodajajo.
Celostna oglaševalska akcija poleg zabavnih televizijskih in radijskih oglasov ponuja tudi edinstvene sezname predvajanja Spotify, s katerimi čiščenje doma zares postane pravi žur. Za popestritev odmora med čiščenjem pa so pripravili tudi mobilno igro, s katero lahko urite svoj zvočni spomin.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc
Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević
Kreativni direktor: Žan Rus Fink
Umetniški direktor in oblikovalec: Aleš Strajnar
Tekstopisec: Janez Trontelj
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Nikolaj Vodošek
Glasba: Tamir Gostiša
Fotograf: Jan Čermelj
VIR: MM