Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree nadaljuje z igrivimi predstavitvami svojih blagovnih znamk.

Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree nadaljuje z igrivimi predstavitvami svojih blagovnih znamk.

Kratek opis akcije: »Vsi vemo, da čiščenje ni noben žur. Vsi tudi vemo, da po vsakem žuru sledi čiščenje. In prav tu se začne zgodba mladega para, ki ju spoznamo v sveži kampanji za Eurospinovo blagovno znamko čistil in pralnih sredstev Dexal,« pravijo snovalci akcije.

Lahkotnost čiščenja in učinkovitost sredstev Dexal so prikazali z izvirno uporabo zvoka, saj pristni zvoki čiščenja ustvarjajo glasbeno podlago oglasov in dajejo ritem za čiščenje doma. »Tako lahko s čistili Dexal prav vsak najde navdih in energijo za čiščenje še tako trdovratnih madežev. Pa naj gre za kuhinjo, dnevno sobo, kopalnico ali obleke – Dexal ima rešitev za celoten dom,« dodajajo.

Celostna oglaševalska akcija poleg zabavnih televizijskih in radijskih oglasov ponuja tudi edinstvene sezname predvajanja Spotify, s katerimi čiščenje doma zares postane pravi žur. Za popestritev odmora med čiščenjem pa so pripravili tudi mobilno igro, s katero lahko urite svoj zvočni spomin.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniški direktor in oblikovalec: Aleš Strajnar

Tekstopisec: Janez Trontelj

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Nikolaj Vodošek

Glasba: Tamir Gostiša

Fotograf: Jan Čermelj

VIR: MM