Angleški Urad za oglaševalske standarde (Advertising Standards Authority) je prepovedal oglaševanje terencev Hilux tovarne Toyota. Eden od oglasov je bil posnet tudi v Sloveniji.
Angleški Urad za oglaševalske standarde (Advertising Standards Authority) je prepovedal oglaševanje terencev Hilux tovarne Toyota. Eden od oglasov je bil posnet tudi v Sloveniji.
Pri uradu so prepričani, da »plakati in video oglasi spodbujajo način vožnje, ki ima škodljive učinke na naravo«. Gre za prvi primer prepovedi oglaševanja, ki »ni odgovorno do družbe«.
Prepoved oglaševanja sta uradu predlagali dve nevladni organizaciji: skupinaAdFree se zavzema za prepoved plakatnih oglasov, Badvertising pa za prepoved »slabih« (kar koli to že pomeni) oglasov.
Pri Toyoti trdijo, da so bili oglasi narejeni za ekstremne razmere, za delo v naravi na težko dostopnih mestih, kar je nujno za družbo. Opozorili so tudi, da pri proizvajalcu ves čas izboljšujejo motorje in iščejo nove in nove rešitve za zmanjšanje izpustov.
Ironično je, da je prav Toyota z modelom Prius že davnega leta 1997 kot prva začela proizvajati hibridno vozilo z nižjim ogljičnim odtisom. Odzivov drugih proizvajalcev večjih SUV-vozil (Ford, Merceds, Land Rover itd.) še ni.
VIR: MM