Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje Mercator. Priznanje bo podeljeno na 32. SOF-u v četrtek, 15. junija 2023.

Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje Mercator. Priznanje bo podeljeno na 32. SOF-u v četrtek, 15. junija 2023.

Kot utemeljejo pri SOZ, Mercator s kontinuiranim razvojem poslovanja konsistentno gradi moč tržne znamke in tako dolgoročno utrjuje svojo pozicijo na trgu ter pozitivno percepcijo v očeh uporabnikov. S sledenjem trendom in odgovarjanjem na izzive sodobnega časa pa tudi uspešno ohranja aktualnost svoje znamke. V letu 2022 je Mercator še nadgradil svoje komunikacijske aktivnosti. V kampanji s sporočilom »Ko sedemo za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi« je v luči postpandemičnega obdobja povezal protagoniste iz slovenske športne, medijske, kulinarične in kulturne scene. Od povezovanja na simbolični ravni je krenil h konkretnim dejanjem – k povezovanju celotne domače trajnostne verige prehrane v projektu »Vsak vaš nakup šteje« s komunikacijami o konkretnih številkah odkupov največjih količin izdelkov od domačih pridelovalcev, zadrug in proizvajalcev, ki jih na prodajnih policah ponuja svojim uporabnikom. S pravim kreativnim pristopom je še utrdil percepcijo najboljšega ponudnika lokalnih izdelkov. Lokalne skupnosti in osnovne šole po vsej Sloveniji pa je že četrto leto zapored povezal v projektu Mali šef Slovenije.

»V letu 2022 je Mercator prav tako sledil pobudi SOZ o trajnostnem delovanju in povezan z največjima ponudnika zunanjega oglaševanja ustvaril unikatna projekta »Reciklirani plakati« in »Plakati, ki čistijo zrak«, ki kažeta trajnostno smer prihodnjega povezovanja partnerjev v iskanju trajnostnih oglaševalskih rešitev. Trajnostno naravnan je bil tudi projekt za lastno znamko Lumpi z že dobro poznanimi belimi embalažami. Mercator je naredil še korak naprej v promocijskem pristopu in se usmeril v personalizacijo po meri uporabnikov ter okrepil svojo večkanalno prisotnost - v trgovini, na spletu, v aplikaciji, na kartici ter z lastno vsebinsko platformo M soseska,« zapišejo pri SOZ in dodajo, da zgodba uspešne znamke v prihodnjem letu vstopa že v 75. leto delovanja na slovenskem trgu.

Slovenska oglaševalska zbornica stanovsko priznanje za Oglaševalca leta podeljuje že več kot dve desetletji, Mercator pa je tokrat tretjič prejemnik tega naziva.  

VIR: MM