HOFER nadaljuje z oglaševalsko akcijo »Svežina je naša kakovost«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana.
HOFER nadaljuje z oglaševalsko akcijo »Svežina je naša kakovost«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana.
Kratek opis akcije: Vroče poletje so zaznamovali novi motivi svežih in sezonskih izdelkov, ki si jih je bilo na plakatnih mestih in drugih kanalih možno ogledati čisto od blizu. Vedno svežo in dnevno dostavljeno široko ponudbo izdelkov v trgovinah lahko zagotavljajo tudi s široko paleto lokalnih dobaviteljev, za katere v HOFER-ju pravijo, da »niso le modni trend, ampak oblika partnerstva, ki smo ji zvesti že vse od našega začetka, saj nam omogoča krajše in hitrejše dobavne poti, okolju prijazno pridelavo ter najpomembnejše – svežino izdelkov na naših policah. Večina sadja in zelenjave, pekovskih izdelkov in mesa je tako slovenskega porekla«.
Izstopajočo podobo oglaševalske akcije na klasičnih formatih so tokrat nadgradili še s panoji s predimenzioniranimi izdelki in z oglaševanjem na avtobusih, za zabavo na televizijskih zaslonih pa je poskrbela serija humornih televizijskih oglasov, kjer nastopajoče goveje kocke, bučke ali slanike s svojim glasom oživi Lado Bizovičar.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, izpostavljenost na prodajnih mestih in lastnih kanalih, spletno oglaševanje, avtobusno oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Mojca Kastelec, Ana Kepic, Maša Čarni in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Izvedbena oblikovalka: Sanja Bišćan
Produkcija televizijskega oglasa: Super16
Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar
Začetek aktivnosti: poletje 2023
VIR: MM