Vstopni model v svet BMW X je zdaj privlačnejši kot kdaj koli prej. V svoji tretji generaciji modela se novi BMW X1 ponaša z bolj izstopajočim dizajnom, vrhunsko prostornostjo, napredno digitalizacijo – in prvič s povsem električnim pogonskim sistemom.

Medtem pa se v novem BMW iX1 takoj dostopen užitek v vožnji in sodobna vsestranskost združita z lokalno mobilnostjo brez emisij.

 BMW X1 tretje generacije z drznejšim videzom, vsestransko trajnostnostjo in vrhunsko digitalizacijo. Kompaktno športno terensko vozilo (SAV) je prvič na voljo s popolnoma električnim pogonskim sistemom v obliki BMW iX1. Dobro znana zunanja oblika BMW X z močnejšo navzočnostjo in napredna notranjost. Zaradi privlačne kombinacije vsestranskosti, napredne funkcionalnosti in premijskega značaja s pomembnimi dodatki k standardni opremi predhodnika ima stranka užitek v vožnji in uporabniško izkušnjo, osredotočeno na prihodnost, na dosegu roke. Inovativna tehnologija na področju sistemov za pomoč vozniku, nadzora/upravljanja in povezljivosti.

Napredna arhitektura novega BMW X1 omogoča prilagodljivo proizvodnjo modelov s popolnoma električnim pogonom, priključnimi hibridnimi sistemi in motorjem z notranjim zgorevanjem na enem tekočem traku v tovarni BMW Group v Regensburgu. Prodaja bo stekla v oktobru 2022 s po dvema različicama z bencinskim in dizelskim motorjem. Modeli, vključno s popolnoma električnim BMW iX1 xDrive30 in dvema priključnima hibridoma, bodo dodani v ponudbo takoj po začetku prodaje.

Široka elektrifikacija s tehnologijo BMW eDrive pete generacije. Popolnoma električno športno terensko vozilo za premijski kompaktni segment pomembno prispeva k pospešeni krepitvi električne mobilnosti. Priključni hibridni modeli z znatno povečanim električnim dosegom. Najnovejša generacija 48-voltne blage hibridne tehnologije za bencinske in dizelske modele prinaša dodatno povečanje učinkovitosti.

Močna sorazmerja in sodoben oblikovalski jezik z natančnimi linijami so vizualni izraz robustnosti in jasen pokazatelj identitete avtomobila kot člana družine BMW X. Novi model meri 4500 milimetrov v dolžino (do 53 mm več od predhodnika), 1845 milimetrov v širino (+24 mm) in 1642 milimetrov v višino (+44 mm). Prostornost, udobje vožnje in dinamika imajo koristi od povečane medosne razdalje (+22 milimetrov) in kolotečin (spredaj in zadaj: +31 milimetrov). Optimizirana aerodinamika izboljša učinkovitost, doseg in zvočno udobje. BMW iX1 ima količnik zračnega upora 0,26.

Pokončni sprednji del z veliko ledvičko BMW skoraj kvadratnega videza in tankima full LED-žarometoma. Dinamično raztegnjena silhueta z izklesanimi blatniki, potopnimi kljukami na vratih in dolgim strešnim spojlerjem. Širok zadek z natančno oblikovanimi površinami, ozkim oknom in tankimi LED-lučmi.

Izbirati je mogoče med 12 barvami zunanjosti, med katerimi je prvič tudi odtenek Frozen iz programa BMW Individual. 17-palčna platišča iz lahke zlitine so standardna. Modela xLine in M Sport sta opremljena z 18-palčnimi platišči iz lahke zlitine in oblikovnimi posebnostmi, ki signalizirajo robustnost in okretnost. BMW iX1 ima značilnosti v barvi BMW i Blue. Platišča iz lahke zlitine do velikosti 20 palcev je prvič mogoče izbrati kot opcijo za BMW X1.

Sodobna notranjost, zasnovana s poudarkom na digitalizaciji, se zgleduje po BMW iX. Standardna specifikacija opreme, vključno z glasovnim upravljanjem prek BMW Intelligent Personal Assistant in ukrivljenim zaslonom BMW s funkcijo na dotik, povzroči znatno zmanjšanje števila upravljalnih elementov. Tanka armaturna plošča z ozkimi zračniki. Navidezno lebdeči naslon za roko z vgrajeno nadzorno ploščo vključuje prestavno ročico popolnoma novega videza ter gumb za nastavitev glasnosti zvočnega sistema in druge funkcijske gumbe. Nov podstavek za pametne telefone v spodnjem delu sredinske konzole, opcijsko z brezžičnim polnjenjem za združljive naprave.

Veliko prostora za voznika in potnike na petih sedežih omogoča raznovrstno uporabo. Prtljažnik je mogoče razširiti s 540 na največ 1600 litrov (BMW iX1 in priključni hibridni modeli: 490–1495 litrov). Standardna naslonjala zadnjih sedežev je mogoče ločeno zlagati v razmerju 40 : 20 : 40, opcijsko pa jih lahko nastavite tudi po naklonu. Opcijsko je mogoče zadnjo sedežno klop pomikati naprej in nazaj do 13 centimetrov, vendar le pri modelih z motorjem z notranjim zgorevanjem. Opcijsko vlečno kljuko lahko v položaj za vleko pri BMW X1 zdaj prvič namestite električno. Največja dovoljena obremenitev je do 2000 kilogramov, odvisno od različice modela.

Višji položaj sedenja in opazno povečanje udobja na dolge razdalje. Na novo razvite večnastavljive sedeže je mogoče opcijsko naročiti v perforiranem Sensatecu ali usnju Vernasca. Opcijska športna sprednja sedeža sta opremljena z izrazitimi bočnimi stranicami in ramenskim predelom. Električna nastavitev sedeža s funkcijo spomina, ledveno oporo in masažno funkcijo je na voljo na seznamu dodatne opreme. Optimizirana akustična izolacija za večje zvočno udobje. Koncept zaščite potnikov po novem vključuje zračno blazino med voznikovim in sovoznikovim sedežem.

Standardna specifikacija opreme, ki je bistveno bogatejša v primerjavi s predhodnikom in je izjemno radodarna za zadevni razred, vključuje funkcije, kot so samodejna klimatska naprava z dvoconskim upravljanjem, usnjen športni volan, navigacijski sistem, opozorilo pred čelnim trkom in parkirni asistent, vključno s kamero asistenta pri vzvratni vožnji. Na novo strukturirani paketi opreme omogočajo ciljno usmerjeno prilagoditev. Opcije visoke kakovosti, kot so ambientalna razsvetljava, panoramska steklena streha in sistem prostorskega zvoka Harman Kardon, prispevajo k premijskemu občutku.

Celoten nabor pogonskih sistemov. BMW iX1 xDrive30 z električnim štirikolesnim pogonom prek enega elektromotorja na sprednji in drugega na zadnji premi. Priključni hibridni modeli s trivaljnim bencinskim motorjem, ki poganja sprednji kolesni par, in elektromotorjem, ki pošilja moč na zadnji kolesi. Bencinski in dizelski motorji s tremi ali štirimi valji iz najnovejše generacije modularnih pogonskih sistemov BMW Efficient Dynamics. Najnovejša posodobitev sedemstopenjskega menjalnika Steptronic z dvojno sklopko, ki je standardno vgrajen pri vseh modelih s priključnimi hibridnimi in popolnoma zgorevalnimi pogonskimi sistemi, vključno z integrirano 48-voltno blago hibridno tehnologijo pri BMW X1 xDrive23i in BMW X1 xDrive23d. Dva modela s sprednjim pogonom in dva z inteligentnim sistemom štirikolesnega pogona BMW xDrive bodo na voljo od prihoda na trg.

BMW iX1 xDrive30 zagotavlja užitek v vožnji brez lokalnih emisij, zahvaljujoč visoko integriranim pogonskim enotam s sistemsko močjo do 230 kW/313 KM (pri začasnem povečanju najv. moči s funkcijo Boost). Doseg: 413–438 kilometrov (po WLTP). Kombinirana polnilna enota opcijsko omogoča polnjenje z izmeničnim tokom do 22 kW in polnjenje z enosmernim tokom do 130 kW. Prilagodljivo rekuperacijo, najnovejšo programsko opremo za polnjenje in predgretje visokonapetostne baterije lahko aktivirate ročno v smislu priprave na polnjenje z enosmernim tokom. Optimizirana strategija hlajenja med polnjenjem z enosmernim tokom, profile polnjenja je mogoče shraniti.

Optimizirana mešanica športne zmogljivosti, značilne za BMW, in prepričljivega udobja med vožnjo, zahvaljujoč temeljito nadgrajeni tehnologiji podvozja in nastavitvam, posebnim za zadevni model. Izboljšano blaženje na sprednji premi, povezano s povratnim hodom vzmeti. Omejevalnik zdrsa pogonskih koles, ki je nameščen tik ob aktuatorju, je standarden za povečanje okretnosti, oprijema in smerne stabilnosti. Prilagodljivo M podvozje s frekvenčno selektivnim blaženjem, športno krmiljenje in nižjo višino vozila od tal za 15 milimetrov je mogoče odkljukati na seznamu opcij. Integriran zavorni sistem optimizira občutek na pedalu, pa tudi odziv na pozive za zavorne posege s strani sistemov za pomoč vozniku.

Širok nabor sistemov za avtomatizirano vožnjo in parkiranje. Standardna oprema vključuje asistenta za uravnavanje hitrosti s funkcijo zaviranja in opozorilom pred čelnim trkom, ki zazna bližajoča se vozila med zavijanjem v levo (v državah, kjer vozila vozijo po desni) ter kolesarje in pešce pri zavijanju v desno. Parkirni asistent s kamero asistenta pri vzvratni vožnji in asistent pri vzvratni vožnji sta standardna. Med opcijami boste našli funkcije, kot so asistent za krmiljenje in ohranjanje vozila na voznem pasu, aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go, aktivna navigacija, funkcija opozarjanja na izstop iz vozila, projektor BMW Head-Up, Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder in Remote Theft Recorder.

Multisenzorno doživetje vozila z BMW iDrive temelji na operacijskem sistemu BMW različice 8. Dosledna osredotočenost na upravljanje na dotik in glasovno upravljanje. BMW Intelligent Personal Assistant z dodatno zmogljivostjo in novo vizualizacijo. Ukrivljeni prikazovalnik BMW združuje popolnoma digitalno skupino zaslonov, sestavljeno iz 10,25-palčne instrumentne plošče in nadzornega prikazovalnika z diagonalo 10,7 palca. Funkcija My Modes združuje nastavitve vozila z ustreznimi doživljajskimi svetovi v notranjosti. Expressive Mode in Relax Mode je mogoče aktivirati opcijsko. Navigacijski sistem BMW Maps v oblaku, opcijsko z Augmented View na nadzornem prikazovalniku. Notranja kamera omogoča trenutne posnetke ali slike iz notranjosti, poslane na uporabnikov pametni telefon.

Integracija pametnih telefonov z Apple CarPlay® in Android Auto™. V vozilu je mogoča uporaba osebne kartice eSIM, zasnovane za peto generacijo mobilne tehnologije. Prilagojena uporabniška izkušnja z BMW ID. Aplikacija My BMW zagotavlja univerzalni digitalni vmesnik, ki se lahko uporablja tudi za nadzor postopka polnjenja pri BMW iX1 in priključnih hibridih. BMW ConnectedDrive Upgrades omogoča integracijo novih in posodobljenih funkcij vozila.

Različice modela:

BMW iX1 xDrive30 (predvidoma na voljo od novembra 2022):
Tehnologija BMW eDrive pete generacije, po en elektromotor spredaj in zadaj, električni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive.
Najv. moč: 230 kW/313 KM pri 4300–15.200 vrt./min (vključno z začasnim povečanjem največje moči s funkcijo Boost)
Najv. navor: 494 Nm pri 0–4300 vrt./min
Pospešek (0–100 km/h): 5,7 sekunde
Najv. hitrost: 180 km/h
Poraba električne energije, kombinirana po ciklu WLTP: 18,4–17,3 kWh/100 km
Doseg: 413–438 km po ciklu WLTP

BMW X1 xDrive25e (predvidoma na voljo od novembra 2022):
Trivaljni bencinski motor, priključni hibridni sistem z visoko integrirano električno pogonsko enoto in litij-ionsko visokonapetostno baterijo pete generacije, sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko, BMW xDrive.
Pogonski sistem na splošno:
Najv. sistemska moč: 180 kW/245 KM
Najv. sistemski navor: 477 Nm*
Motor z notranjim zgorevanjem:
Delovna prostornina: 1499 cm³
Najv. moč: 100 kW/136 KM pri 4000–6500 vrt./min
Najv. navor: 230 Nm pri 1500–4000 vrt./min
Elektromotor:
Najv. moč: 80 kW/109 KM
Najv. navor: 247 Nm
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek (0–100 km/h): 6,8 sekunde
Najv. hitrost: 190 km/h
Najv. hitrost (električna): 140 km/h
Električni doseg po ciklu WLTP: 78–89 km
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 1,1–0,8 l/100 km
Poraba električne energije, kombinirana po ciklu WLTP: 18,2–16,4 kWh/100 km
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 24–17 g/km
Emisijski standard: Euro 6d

BMW X1 xDrive30e (predvidoma na voljo od novembra 2022):
Trivaljni bencinski motor, priključni hibridni sistem z visoko integrirano električno pogonsko enoto in litij-ionsko visokonapetostno baterijo pete generacije, sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko, BMW xDrive.
Pogonski sistem na splošno:
Najv. sistemska moč: 240 kW/326 KM
Najv. sistemski navor: 477 Nm*
Motor z notranjim zgorevanjem:
Delovna prostornina: 1499 cm³
Najv. moč: 110 kW/150 KM pri 4700–6500 vrt./min
Najv. navor: 230 Nm pri 1500–4400 vrt./min
Elektromotor:
Najv. moč: 130 kW/177 KM
Najv. navor: 247 Nm
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek (0–100 km/h): 5,7 sekunde
Najv. hitrost: 205 km/h
Najv. hitrost (električna): 140 km/h
Električni doseg po ciklu WLTP: 78–89 km
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 1,1–0,8 l/100 km
Poraba električne energije, kombinirana po ciklu WLTP: 18,2–16,4 kWh/100 km
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 24–17 g/km
Emisijski standard: Euro 6d

BMW X1 sDrive18i:
Trivaljni bencinski motor in sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko.
Delovna prostornina: 1499 cm³
Najv. moč: 100 kW/136 KM pri 4400–6500 vrt./min
Najv. navor: 230 Nm pri 1500–4000 vrt./min
Pospešek (0–100 km/h): 9,2 sekunde
Najv. hitrost: 208 km/h
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 7,0–6,3 l/100 km
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 158–143 g/km
Emisijski standard: Euro 6d

BMW X1 xDrive23i:
Vrstni štirivaljni bencinski motor, 48-voltna blaga hibridna tehnologija, sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko, BMW xDrive.
Pogonski sistem na splošno:
Najv. moč: 160 kW/218 KM
Navor: 360 Nm*
Motor BMW TwinPower Turbo:
Delovna prostornina: 1998 cm³
Najv. moč: 150 kW/204 KM pri 5000–6500 vrt./min
Najv. navor: 320 Nm pri 1500–4000 vrt./min.
Elektromotor:
Najv. moč: 14 kW/19 KM
Najv. navor: 55 Nm
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek (0–100 km/h): 7,1 sekunde
Najv. hitrost: 233 km/h
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 7,2–6,5 l/100 km
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 162–146 g/km
Emisijski standard: Euro 6d

BMW X1 sDrive18d:
Vrstni štirivaljni dizelski motor, sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko.
Delovna prostornina: 1995 cm³
Najv. moč: 110 kW/150 KM pri 3750–4000 vrt./min
Najv. navor: 360 Nm pri 1500–2500 vrt./min
Pospešek (0–100 km/h): 8,9 sekunde
Najv. hitrost: 210 km/h
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 5,5–4,9 l/100 km
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 144–129 g/km
Emisijski standard: Euro 6d

BMW X1 xDrive23d:
Vrstni štirivaljni dizelski motor, 48-voltna blaga hibridna tehnologija, sedemstopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko, BMW xDrive.
Pogonski sistem na splošno:
Najv. moč: 155 kW/211 KM
Navor: 400 Nm*
Motor BMW TwinPower Turbo:
Delovna prostornina: 1995 cm³
Najv. moč: 145 kW/197 KM pri 4000 vrt./min
Najv. navor: 400 Nm pri 1500–2750 vrt./min
Elektromotor:
Najv. moč: 14 kW/19 KM
Najv. navor: 55 Nm
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek (0–100 km/h): 7,4 sekunde
Najv. hitrost: 225 km/h
Poraba goriva, kombinirana po ciklu WLTP: 5,3–4,8 l/100 km
Emisije CO2, kombinirane po ciklu WLTP: 140–125 g/km
Emisijski standard: Euro 6d

*Dosežen s kombinacijo motorja z notranjim zgorevanjem (navedena nominalna vrednost) in elektromotorja (do navedene nominalne vrednosti).Vse vrednosti v zvezi s hitrostjo vožnje, porabo goriva/električne energije in emisijami so začasne.Vse navedene modelne različice, funkcije opreme, tehnični podatki in poraba goriva/električne energije ter vrednosti emisij veljajo za ponudbo na nemškem trgu. Mere in meritve se nanašajo na vozila z osnovno konfiguracijo opreme v Nemčiji. Lahko se razlikujejo glede na velikost platišč/pnevmatik in izbrane postavke s seznama dodatne opreme.

CO2 EMISSIONS & CONSUMPTION.

BMW iX1 xDrive30: power consumption combined in kWh/100km: - (NEFZ), 18,4 – 17,3 (WLTP)*; CO2-Emissions: 0 g/km (NEFZ), 0 g/km (WLTP)*, Electric range (WLTP)* in km: 413 – 438.
* All figures are preliminary values.
BMW X1 xDrive30e: Combined fuel consumption according to WLTP: 1,1 – 0,8 l/100 km,
Combined fuel consumption according to NEDC: – ,
Combined electricity consumption according to WLTP: 18,2 – 16,4 kWh/100 km,
Combined electricity consumption according to NEDC: – ,
CO2-emissions from fuel combined according to WLTP: 24 – 17g/km,
CO2-emissions from fuel combined in accordance with NEDC: – ,
BMW X1 xDrive23i: Combined consumption according to WLTP: 5,3 – 4,8 l/100 km,
Combined consumption according to NEDC: – ,
CO2-emissions according to WLTP: 140 – 125g/km,
CO2-emissions combined according to the NEDC: – ,

PR in foto: BMW