Predstavljamo vam tretjo generacijo luksuzne športne limuzine, ki jo odlikujejo širši nabor digitalnih funkcij, svež in ekspresiven dizajn ter večji razpon med zmogljivostjo in udobjem vožnje. Z zmogljivejšimi pogonskimi sklopi E-Hybrid in z novim sistemom vzmetenja nova Panamera utrjuje sloves najbolj dinamične limuzine v svojem segmentu.

Predstavljamo vam tretjo generacijo luksuzne športne limuzine, ki jo odlikujejo širši nabor digitalnih funkcij, svež in ekspresiven dizajn ter večji razpon med zmogljivostjo in udobjem vožnje. Z zmogljivejšimi pogonskimi sklopi E-Hybrid in z novim sistemom vzmetenja nova Panamera utrjuje sloves najbolj dinamične limuzine v svojem segmentu.


Nova Porsche Panamera bo svoj športni značaj utrdila s še zmogljivejšimi pogonskimi sistemi, temeljito posodobljenim konceptom upravljanja in s številnimi inovativnimi tehnologijami. Med njimi je nov sistem vzmetenja Porsche Active Ride, ki združuje bistveno višjo raven udobja s tipično Porschejevo vozno dinamiko. Integracija uporabnikovega lastnega ekosistema v sistem Porsche Communication Management (PCM) odpira nove možnosti in načine interakcije z avtomobilom. Vozniška izkušnja je z novimi asistenčnimi sistemi in temeljito prenovljeno notranjostjo, ki se osredotoča na voznika, precej izboljšana.

Izjemen občutek med vožnjo z najsodobnejšimi sistemi vzmetenja


Nova Panamera je že serijsko opremljena z 2-prekatno, 2-ventilsko tehnologijo s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM). Ta sodobna tehnološka zasnova omogoča ločeno spreminjanje natezne in potisne faze blažilnikov, kar povečuje razpon med udobjem in športnostjo. Izboljšani sistem učinkoviteje blaži udarce zaradi prečnih spojev in poškodb cestišča, hkrati pa zagotavlja večjo stabilnost karoserije v dinamičnih voznih razmerah. Iz nabora dodatne opreme je mogoče izbrati opcijsko štirikolesno krmiljenje, ki še dodatno izboljša vodljivost avtomobila.


Opcijsko lahko novo Panamero v različicah E-Hybrid opremite tudi z inovativnim sistemom aktivnega vzmetenja Porsche Active Ride. Ta v vseh pomembnih parametrih presega druge koncepte vzmetenja ter ponuja edinstven razpon med udobjem in vozno dinamiko. Osnova za to so na novo razviti aktivni blažilniki, ki s tehnologijo dveh ventilov delujejo s pomočjo elektronsko krmiljene hidravlične črpalke. Ta regulira prostorninski pretok ter glede na potrebe bliskovito hitro in ciljno usmerjeno upravlja sile med karoserijo in kolesi. Na ta način se nastale sile s cestišča skoraj v celoti nevtralizirajo, kar občutno poveča udobje in stabilnost avtomobila med vožnjo.

Tudi med dinamičnim zaviranjem, krmiljenjem in pospeševanjem podvozje ohranja karoserijo Panamere v ravnem položaju, prav tako pa poskrbi za uglajeno in udobno vožnjo na neravninah. Sistem Porsche Active Ride tako z uravnoteženo porazdelitvijo obremenitve koles vselej zagotavlja popolno povezavo s cestiščem.

Če je aktiviran ustrezen način vožnje, lahko vzmetenje kompenzira nagibanje karoserije in tako zmanjša gravitacijske sile, ki delujejo na potnike. Nagibanje Panamere skozi zavoje je v tem primeru podobno kot pri motornem kolesu. Med pospeševanjem aktivno vzmetenje zniža prednji, pri zaviranju pa zadnji del vozila. V mirovanju sistem Porsche Active Ride karoserijo dvigne na višino, udobno za vstopanje ali izstopanje.
 
Več zmogljivosti E-Performance in temeljito prenovljeni pogonski sklopi
 
Nova Panamera bo na voljo s štirimi učinkovitimi pogonskimi sklopi E-Hybrid, s čimer smo se pri Porscheju odzvali na veliko povpraševanje po tovrstnih pogonskih sistemih. Vse različice E-Hybrid odlikujejo večja zmogljivost in doseg ter izboljšana učinkovitost. Prva bo na ceste zapeljala Panamera Turbo E-Hybrid, ki jo poganja temeljito posodobljen 4-litrski V8 biturbo motor. Pri delovanju ga dopolnjuje nov elektromotor z močjo 140 kW (190 KM), skupaj pa ustvarjata sistemsko moč 500 kW (680 KM) ter 930 Nm kombiniranega navora. Elektromotor je vgrajen v ohišje prenovljenega 8-stopenjkskega PDK menjalnika z dvojno sklopko. S takšno zasnovo so inženirji pri pogonskem sklopu prihranili približno pet kilogramov. Prednost vgradnje elektromotorja v oljni krog menjalnika pa je tudi optimizirano hlajenje in s tem povečanje njegove trajne moči.

Panamera Turbo E-Hybrid do 100 km/h pospeši v izjemnem času 3,2 sekunde in doseže največjo hitrost 315 km/h. V primerjavi s predhodnicami je povečana tudi kapaciteta baterije. Ta je sedaj 25,9 kWh in omogoča do 91 kilometrov električnega dosega v kombiniranem ciklu WLTP ali do 93 kilometrov v mestnem ciklu. Avtomobil je že serijsko opremljen z 11-kilovatnim notranjim polnilnikom, ki bo čas polnjenja na domači vtičnici ob dovolj zmogljivem električnem priključku skrajšal na vsega 2 uri in 39 minut.


Ob začetku prodaje bosta na voljo tudi različici Panamera in Panamera 4. Zmogljivost 2,9-litrskega V6 biturbo motorja je povečana s spremenjenim tlakom polnjenja in pretokom vbrizganega goriva ter z optimiziranim krmiljenjem časov vžiga. Tako prenovljeni agregat ustvari moč 260 kW (353 KM) in 500 Nm navora, kar je za 17 kW (23 KM) in 50 Nm več kot predhodnik. S tem se je pospeševanje z mesta do hitrosti 100 km/h skrajšalo na 5,2 sekunde, največja hitrost Panamere pa se je povečala na 272 km/h. Nova Panamera 4 s pogonom na vsa štiri kolesa do 100 km/h potrebuje 4,8 sekunde, njen kazalec hitrosti pa se ustavi pri 270 km/h.

Luksuz in športnost v notranjosti in zunaj
 
Nova Panamera ohranja značilne linije in proporce modelske serije. V dolžino meri 5052 mm (Executive: 5202 mm), v širino 1937 in v višino 1423 mm (Executive: 1428 mm). Temeljito prenovljen videz daje limuzini še izrazitejši in bolj športen karakter. Spredaj dodatna odprtina nad registrsko tablico kompenzira povečano potrebo pogonskih sklopov po zraku. Bočni pogled na Panamero zaznamuje prenovljena linija oken, ki še dodatno krepi limuzinski značaj štirivratnega športnega avtomobila. Zunanji robovi zadnjega stekla so poravnani z obrisom karoserije, kar ustvarja harmoničen zadek.


Koncept kokpita Porsche Driver Experience zagotavlja idealno ravnovesje med digitalnimi in analognimi krmilnimi elementi ter za vožnjo najpomembnejše od njih postavlja vzdolž voznikove osi. Prestavna ročica se je preselila na desno stran volana. Ta je sedaj serijsko opremljen s stikalom za preklapljanje med načini vožnje Normal, Sport in Sport Plus ter s krmilnim stikalom za upravljanje asistenčnih sistemov. Vozniku tako za nastavljanje omenjenih funkcij ni treba umakniti pogleda s ceste.


Opcijski zaslon za sovoznika tudi potnike intenzivneje vključuje v vozniško izkušnjo. 10,9-palčni zaslon prikazuje podatke o zmogljivosti avtomobila, sopotniku pa omogoča tudi upravljanje informacijsko-zabavnega sistema in pretakanje videovsebin med vožnjo. Na potniškem zaslonu je posebna folija, ki preprečuje, da bi nanj med vožnjo videl tudi voznik.

Panamera Turbo E-Hybrid z več športnosti
 
Modeli z oznako Turbo v imenu imajo pri Porscheju prav posebno mesto, ki ga spremlja filozofija izjemno visoke zmogljivosti. Panamera Turbo E-Hybrid je svoj položaj ultimativne športne limuzine še okrepila. Na zunaj jo zaznamujeta značilen zadnji odbijač z obarvanim difuzorjem in edinstven sprednji odbijač v barvi karoserije. Na voljo so tudi kromirane izpušne cevi v temno bronasti barvi in opcijska platišča z osrednjim vijakom, ki jih je sicer mogoče izbrati tudi za druge modele.


Specifična za modele Turbo je barva Turbonite, ki je uporabljena kot kontrast na letvicah stranskih oken, logotipu Turbo na vratih prtljažnika ter Porschejevih grbih na pokrovu motorja, kolesih in volanu. V notranjosti je barva Turbonite kombinirana s karbonskimi elementi, ki ustvarjajo športni ambient. V to barvo je obarvan osrednji merilnik vrtljajev na armaturni plošči, pa tudi upravljalni elementi na sredinski konzoli so odeti v enak odtenek.

Digitalno doživetje in novi asistenčni sistemi
 
Nova Panamera bo postala sestavni del voznikovega digitalnega ekosistema. Uporabnik se bo vanj prijavil z osebnim Porschejevim ID-računom, avtomobil in pametni telefon pa bo povezal s skeniranjem QR-kode na zaslonu sistema PCM. Za izboljšano uporabniško izkušnjo povezljivosti skrbita aplikaciji Apple CarPlay® in Android Auto, integracija funkcij vozila iz aplikacije My Porsche v Apple CarPlay® pa omogoča optimizirano delovanje in zagotavlja jasnejši pregled vseh elementov. Funkcije, kot so na primer klimatska naprava, masaža sedežev in ambientalna osvetlitev, boste lahko odslej upravljali neposredno prek aplikacije Apple CarPlay® ali pa bo za to poskrbel glasovni pomočnik Siri®.


Nova Panamera je že serijsko opremljena z matričnimi LED-žarometi, opcijsko pa je na voljo visokoresolucijski svetlobni sistem HD Matrix LED z več kot 32.000 svetlobnimi pikami na žaromet. Najsodobnejša generacija žarometov omogoča povsem nove funkcije osvetlitve, kot je na primer posebna osvetlitev voznega pasu. Visokozmogljivi svetlobni sistem bo spreminjal noč v dan na razdalji do 600 metrov.


Tudi ponudba asistenčnih sistemov je v novi Panameri znatno razširjena. Aktivni asistent za upravljanje hitrosti sedaj sodeluje s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov. Ko je aktiviran, se avtomobil samodejno drži predpisanih omejitev hitrosti. Na voljo je tudi sistem Porsche InnoDrive s prilagodljivim tempomatom, ki omogoča aktivno vodenje po voznem pasu in pomaga pri vožnji v križiščih. V naboru funkcij je odslej tudi pomočnik za zavijanje. Med novostmi je še posodobljena funkcionalnost samodejnega parkiranja, med katerim vozniku ni več treba biti v avtomobilu, čeprav je še vedno odgovoren za manever. Parkiranje je v tem primeru mogoče spremljati s funkcijo Remote ParkAssist na pametnem telefonu.
 
Nova Panamera že na voljo

Novo Porsche Panamero lahko v Porsche Centru Ljubljana že naročite. V primerjavi s predhodnico ponuja razširjeno serijsko opremo z zračnim vzmetenjem z 2-prekatno, 2-ventilsko tehnologijo, matričnimi LED-žarometi, sistemom ParkAssist, stikalom za preklapljanje med načini vožnje na volanu, hlajenim predalom za pametni telefon z možnostjo indukcijskega polnjenja in izboljšanim filtrom za fine prašne delce s funkcijo aktivacije samodejnega kroženja zraka s podporo sistema GPS.
 
Novo Panamero po vaših željah lahko sestavite na konfigurator.porsche.si.
 
Za več informacij o novi Panameri kontaktirajte naše prodajne svetovalce ali pa se osebno oglasite v Porsche Centru Ljubljana, kjer vam bomo pomagali izbrati pravi avtomobil za vas.

VIR: Porsche Slovenija