Mitsubishi Motors Europe danes potrjuje pogonske opcije za novo generacijo ASX.
Razvita posebej za evropski trg, široka paleta naprednih možnosti pogonskega sklopa ustreza različnim potrebam evropskih voznikov mestnih SUV-jev – od nizkih emisij in porabe goriva do zmogljivosti.
Vstopni model ima inovativen 1,0-litrski bencinski turbopolnilnik, ki bo na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Za tiste stranke, ki potrebujejo večjo zmogljivost, je na voljo 1,3-litrska turbo enota z neposrednim vbrizgavanjem s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT).
Nova generacija ASX bo prvi Mitsubishijev model, ki bo predstavljen v Evropi s popolnoma hibridnim (HEV) pogonskim sklopom: združuje 1,6-litrski bencinski agregat z dvema elektromotorjema in samodejnim večnačinskim menjalnikom.
Vrh ponudbe pa bo predstavljala različica Plug-in Hybrid (PHEV). Sistem PHEV, 1,6-litrski bencinski motor v kombinaciji z dvema elektromotorjema in baterijo 10,5 kWh, je edinstven pri sodelovanju v zavezništvu z Renaultom in Nissanom, v segmentu B-SUV. Nova generacija Mitsubishi ASX gre torej po stopinjah Outlanderja PHEV in Eclipse Cross PHEV-a.
Vsi pogonski sklopi bodo na voljo od lansiranja spomladi 2023, ponudba se lahko razlikuje glede na trg.
• 1,0 L MPI-T: 3-valjni turbobencin z večtočkovnim vbrizgom:
- 6-stopenjski ročni menjalnik. Moč: 91 KM. CO2: 132-136 g/km.
• 1,3L DI-T: 4-valjni turbobencin s smernim vbrizgom:
- 6-stopenjski ročni menjalnik: Moč: 140 KM. CO2: 130-134 g/km.
- 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (7DCT): Moč: 158 KM. CO2: 131-137 g/km.
• 1,6-litrski hibrid (HEV): 1,6-litrski bencinski motor z dvema elektromotorjema in 1,3 kWh baterijo v kombinaciji s samodejnim, večnačinskim menjalnikom.
- Moč (motorja): 145 KM. CO2: 107-113 g/km.
• 1,6 L Plug-in Hybrid (PHEV): dva elektromotorja in 10,5 kW/h baterija, skupaj z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in samodejnim večnačinskim menjalnikom.
- Moč (motor): 160 KM. CO2: 30-31 g/km.
OPOMBA: Vrednosti moči in CO2 so izmerjene v skladu z WLTP, so okvirne in predmet homologacije.
Novi ASX bo temeljil na platformi Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B in bo izdelan v Renaultovi tovarni v Valladollidu v Španiji.
Frank Krol, predsednik in izvršni direktor Mitsubishi Motors Europe je komentiral:
»Nova generacija ASX je zelo konkurenčen izdelek z vrsto zelo konkurenčnih pogonskih sklopov. Zahteve kupcev v evropskem segmentu B-SUV so običajno zelo raznolike, zato je pomembno, da je naša ponudba izdelkov enako raznolika, da lahko neposredno zadovoljimo potrebe strank. Z vsestranskim SUV-jem in ponudbo, ki vključuje najnovejše bencinske, hibridne in Plug-in hibridne pogonske sklope, smo prepričani, da bo novi ASX naredil prav to.”
PR: AC-Mobil d.o.o.