V mesecu novembru 2022 smo na Press Clippingu spremljali ključne besede povezane s kampanjo Movember, ki je namenjena zdravju moških, predvsem opozarjanju na raka prostate in mod.
Največ zadetkov smo našli na besedno zvezo rak prostate, sledita ji movember in ozaveščanje.
ŠTEVILO OMEMB KLJUČNIH BESEDNajveč objav smo zasledili na ključno besedno zvezo rak prostate (246 objav), sledi ji moveber s 129 objavami in ozaveščanje s 114 objavami. Spremljali smo slovenske tiskane in spletne medije.
Medij z največ objavami na temo kampanje movember je: www.sta.si, prevladujoča avtorica pa Mojca Žnidaršič.
RAZMERJE GLEDE NA TIP MEDIJAGlede na tip medija je bilo največ objav v spletnih medijih (74 % spletni portali) in 4 % tiskovne agencije. Sledi tisk z 22-% deležem objav. SKRAJNI ČAS ZA LETNO ANALIZO MEDIJSKIH VSEBIN Prikaže nam natančno bilanco stanja in uspeha delovanja korporativnega komuniciranja na področju odnosov z mediji.
PREVERIMO IN ZAGOTOVIMO:
učinkovitost letnega medijskega plana in predloge izboljšav,učinkovitost pošiljanja sporočil za javnost in predloge izboljšav, načrtovanje medijskega plana za leto 2023, komunikacijska strategija za leto 2023, plan eksterne in interne komunikacije, analitično orodje za nadzor komunikacijskih projektov,analiza pojavnosti blagovne znamke v medijskem prostoru, plan najučinkovitejše časovne komunikacije za leto 2023, finančna učinkovitost sponzorstev.
Želim izvedeti več
VIR: Press Clipping
ŠTEVILO OMEMB KLJUČNIH BESEDNajveč objav smo zasledili na ključno besedno zvezo rak prostate (246 objav), sledi ji moveber s 129 objavami in ozaveščanje s 114 objavami. Spremljali smo slovenske tiskane in spletne medije.
Medij z največ objavami na temo kampanje movember je: www.sta.si, prevladujoča avtorica pa Mojca Žnidaršič.
RAZMERJE GLEDE NA TIP MEDIJAGlede na tip medija je bilo največ objav v spletnih medijih (74 % spletni portali) in 4 % tiskovne agencije. Sledi tisk z 22-% deležem objav. SKRAJNI ČAS ZA LETNO ANALIZO MEDIJSKIH VSEBIN Prikaže nam natančno bilanco stanja in uspeha delovanja korporativnega komuniciranja na področju odnosov z mediji.
PREVERIMO IN ZAGOTOVIMO:
učinkovitost letnega medijskega plana in predloge izboljšav,učinkovitost pošiljanja sporočil za javnost in predloge izboljšav, načrtovanje medijskega plana za leto 2023, komunikacijska strategija za leto 2023, plan eksterne in interne komunikacije, analitično orodje za nadzor komunikacijskih projektov,analiza pojavnosti blagovne znamke v medijskem prostoru, plan najučinkovitejše časovne komunikacije za leto 2023, finančna učinkovitost sponzorstev.
Želim izvedeti več
VIR: Press Clipping