Svarijo, da bi lahko prišlo tudi do oskrbo z določenimi naftnimi derivati.
Svarijo, da bi lahko prišlo tudi do oskrbo z določenimi naftnimi derivati.
Madžarska energetska skupina Mol, ki ima v Sloveniji bencinske servise znamk Mol in Ina, pozdravlja zvišanje marž na bencin in dizel v okviru regulacije cen teh goriv na servisih zunaj avtocest. Sprememba olajšuje poslovanje, a tudi nova višina še ne omogoča investicij, so se za STA odzvali v slovenskem delu Mola.
V skupini pozdravljajo odločitev vlade, "saj smo v preteklem obdobju vložili veliko naporov v to, da smo s konkretnimi obrazložitvami in podatki podkrepili argumente o tem, zakaj so marže trgovcev izven avtocestnega križa povsem nevzdržne in lahko pripeljejo tudi do motenj z oskrbo z določenimi naftnimi derivati", so zapisali v družbah Mol Slovenija in Mol & Ina.
ADVERTISEMENT
Vlada je v ponedeljek v uredbi o oblikovanju cen določenih naftnih derivatov znesek najvišje dovoljene marže za dizelsko gorivo in 95-oktanski bencin na servisih zunaj avtocest in hitrih cest zvišala za po dva centa na 0,0983 evra za liter dizla in na 0,0994 evra za liter bencina. "S to odločitvijo vlade se višina marže vrača na raven decembra 2023, sama formula pa še vedno ne upošteva vseh zavez distributerjev, predvsem stroška naprednih goriv za dosego ciljev uporabe obnovljivih virov energije v prometu, ki si jih je Slovenija zastavila zelo visoko," so navedli.
Sprememba sicer olajšuje poslovanje, so dodali, a ta višina še vedno ne omogoča investicij v razvoj, tudi naložbe, povezane z zelenim prehodom. V skupini Mol sicer zagovarjajo liberalizacijo trga, a pristajajo, kot pravijo, tudi na kompromisno rešitev - da je višina najvišje dovoljene marže določena tako, da omogoča nemoteno poslovanje in razvoj.
VIR - https://www.metropolitan.si