Včeraj smo poročali o uspešnih rezultatih, ki so jih v raziskavi Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) dosegli določeni brezplačni portali. Med njimi je na 4. mestu metropolitan.si s 703.466 unikatnimi obiskovalci.
Odgovorna urednica Anja Kovačič pravi, da so na rezultate, za katere so se trudili vse od lanskega aprila, ponosni. »Mislim, da smo dokaz, da se da s svežim vetrom, močno voljo in veliko vloženega truda ter energije doseči skoraj nedosegljivo. Zavedamo se, da v poplavi vseh medijev tečemo težek maraton in da še nismo na cilju, ki smo si ga zadali. Letošnje leto se je šele začelo, tako da še nismo rekli zadnje,« je povedala za MM.
K večji prepoznavnosti portala je prispevala tudi nedavna oglaševalska akcija. Veliki oglasni plakati in znani obrazi na njih (Janja Garnbret, Maja Keuc in Miha Horvat) so bili po njenih besedah zelo opaženi, ni pa kampanja vse. »Nujne so tudi pestre in zanimive vsebine, s katerimi želimo bralcem na enem mestu ponuditi navdih, novice in zabavo. To je tisto, s čimer se trudimo biti drugačni,« je zatrdila.
ZGODBE, KI NAVDIHUJEJO IN RAZSVETLJUJEJO
Metropolitan.si je sicer informativno-mnenjsko spletno mesto za bralce, ki jih zanima aktualno družbeno dogajanje in ki stremijo k prebiranju dobrih zgodb, poglobljenih člankov, zanimivih intervjujev ter preverjenih vsebin s področja življenjskega sloga. Z različnimi rubrikami želijo vključiti glas, ki drugje ni slišan, in pripovedovati zgodbe, ki navdihujejo, razsvetljujejo, opolnomočijo in zabavajo, v mobilnih formatih, ki so na dosegu roke, kjer koli se nahaja bralec.
»Novičarski del Metropolitan sestavlja majhna, toda srčna ekipa novinarjev iz vse Slovenije, z različnim naborom tem, ki nas zanimajo, predvsem pa s skupnim ciljem, ki nas pelje k uspehu. Srčici portala kot razširjena družina z nami ustvarjajo novinarji in strokovnjaki z različnih področij: sveta zabave in znanih obrazov – Govori.se, modnih brvi in trendov – Elle, duhovnega področja osebnostne rasti – Sensa, avtomobilskega sveta – Avto Magazin in ljudje z željo po zdravem aktivnem življenjskem slogu na Aktivni.si,« našteje Anja Kovačič.
»IMAMO ŠE KAR NEKAJ ASOV V ROKAVU«
Veliko so k prepoznavnosti in raznolikosti, h katerima stremijo, pripomogli tudi podkasti na njihovi novi platformi MetroPlay. »Bralcem lahko ponujamo poglobljene vsebine in jih hkrati povzamemo v krajše vsebine za družbena omrežja, kjer so izseki prilagojeni hitremu načinu življenja. Res se trudimo na vse načine približati različnim potrebam uporabnikom in kanalom, na katerih nas spremljajo,« pove sogovornica. Doda, da imajo za letošnje leto v rokavu še kar nekaj asov, predvsem pa nameravajo ostati zvesti sami sebi in svojim bralcem, ki vedo, kaj želijo. »Stremimo k začrtani strategiji in sledimo svetovnim trendom. Dodajali bomo dodatne vsebine, ki jih drugje ne boste našli, predvsem pa še naprej dajali glas tistim, ki jih drugi ne slišijo. Nadgradili bomo vsebine na družbenih omrežjih in se še naprej trudili, da bodo bralci pri nas našli svoje mesto navdiha, novic in zabave,« sklene.
VIR: MM