Merkur je v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavil novo komunikacijsko platformo, s katero kupcem sporočajo, da so vrt, stanovanje in celo ptičja hišica vedno lahko še boljši.
Merkur je v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavil novo komunikacijsko platformo, s katero kupcem sporočajo, da so vrt, stanovanje in celo ptičja hišica vedno lahko še boljši.
Kratek opis akcije: »Če kdo na tem svetu verjame, da je vse lahko še boljše, sta to Bojan in Dare. Merkurjeva soseda predstavljata simpatično rivalstvo sosedskih odnosov, saj drug drugega spodbujata k izboljšavi domačih projektov – vse potrebno za to pa seveda dobita pri nas,« pravijo v Merkurju.
Nova komunikacijska platforma »Ker je lahko še boljše« se osredotoča na dejstvo, da se urejanje doma in okolice nikoli ne zaključi, ter domače mojstre in mojstrice spodbuja, da vedno znova izboljšujejo svoj dom in vrt. »Na vrt lahko vedno dodamo novo vrtno garnituro, gredice popestrimo s cvetočimi rožami, jedilno mizo polepšamo s povsem novimi servirnimi krožniki, kopalnica pa si zasluži novo tuš kabino ali pa celo nov jacuzzi ... Skratka, idej imamo neskončno! A nekaj imajo skupnega: vse lahko začnemo uresničevati v Merkurju, kjer je na voljo široka ponudba vsega, kar izboljša naš dom in vrt. Zakaj? Ker je lahko še boljše!« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, digitalno in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Valentina Božič, Tina Kumelj, Maja Ambrož, Tina Uranič in Peter Petač
Direktorici projekta v agenciji: Inesa Grobler in Dragana Josipovič
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Tekstopiski: Katarina Ferk in Tina Križaj
Kreativni strateg: Goran Lang
Umetniški direktor: Uroš Stražišar
Oblikovalci: Vesna Žnidaršič, Jure Pogačnik, Daša Žerovnik in Pia Zavodnik
Videoprodukcija: Instant
Režiser: Miha Mlaker
Fotografinja: Suzan Gabrijan
VIR: MM