Strokovne žirije regijskega tekmovanja v kreativnosti BalCannes so med rekordnim številom prijavljenih del izbrale tista, ki so po svojih ustvarjalnih dosežkih izstopala in si zaslužila status finalistov.
Strokovne žirije regijskega tekmovanja v kreativnosti BalCannes so med rekordnim številom prijavljenih del izbrale tista, ki so po svojih ustvarjalnih dosežkih izstopala in si zaslužila status finalistov.
Izbrale so 45 projektov, med katerimi je tudi šest slovenskih. Zmagovalci bodo znani 22. aprila 2023 na Dnevih komunikacij v Rovinju.
Med slovenskimi deli bomo navijali za naslednje oglaševalske akcije:
- »Glavni proti jutru« (agencija: Agencija 101, naročnik: Burek Olimpija)
- »Make AI-Generated Art, Not Human-Generated War« (agencija: Pristop, naročnik: Truhoma)
- »Najokusnejše zgodbe naših voda« (agencija: Pristop, naročnik: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano)
- »Švedi« (agencija: Futura DDB, naročnik: Lesnina MMS)
- »Twitter Amplify – Tour de France« (agencija: Pristop, naročnik: Slovenska turistična organizacija)
- »Untouched by Light« (agencija: Bruketa&Žinić&Grey, naročnik: Radgonske gorice)
VIR: MM